یکی از بزرگ ترین اسطوره های رئال مادرید و فوتبال اسپانیا و اصلا فوتبال دنیا وارد چهلمین سال زندگی خود شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۶۶
اسطوره فوتبالی که نماد وفاداری و خانواده شد / افسانه های "رئال" درباره رائول +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، رائول گونزالس بلانکو معروف به رائول مهاجم سال های نه چندان دور رئال مادرید و تیم ملی اسپانیاست. او را به عنوان یکی از بزرگ ترین اساطیر فوتبال اسپانیا می شناسند. رائول از سال های 1994 تا 2010 دقیقا 550 مرتبه برای رئال مادرید در پست مهاجم به میدان رفت و 228 گل به ثمر رساند.

رائول پس از رونالدو دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید است.

رائول سال ۲۰۱۰ با امضای قراردادی ۲ ساله از رئال مادرید جدا شد و به تیم شالکه آلمان پیوست. او در سال 2012 از شالکه هم جدا شد و به تیم السد قطر پیوست. پس از آن با قراردادی به باشگاه فوتبال نیویورک کاسموس آمریکا ملحق شد.

نکته بسیار غم انگیز این است که با اینکه تیم ملی فوتبال اسپانیا در 10 سال اخیر دوبار قهرمان اروپا و یک بار قهرمان جام جهانی (2010) شد اما تا به حال با تیم ملی فوتبال کشورش هیچ قهرمانی و افتخاری به دست نیاورده است چرا که از سوی سرمربی ماتادورها برای این تورنمنت ها انتخاب نشد. او از بزرگ ترین اسطوره های فوتبال دنیا به شمار می رود که هرگز با تیم ملی کشورش افتخار این را پیدا نکرد که یک تورنمنت بسیار مهم را فتح کند.

او در روز 16 نوامبر سال 2015 میلادی آخرین بازی خود را در باشگاه فوتبال نیویورک کاسموس انجام داد و برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

رائول اما ویژگی های بسیار مهمی دارد، ویژگی هایی که تقریبا منحصر به فرد است.

ماجرای بوسیدن حلقه

سالهای زیادی بود که رائول بعد از زدن گل، حلقه ازدواجش را به نشانه علاقه‌اش به همسرش، می‌بوسید.

او را در هنگام بوسیدن حلقه پس از به ثمر رسیدن یکی از گل هایش در رئال مادرید می بینید:

او فوتبالیستی بسیار وفادار به همسرش است. این زوج سال 96 میلادی در مادرید با هم آشنا شدند و سه سال بعد ازدواج کردند.

این زوج پنج فرزند دارند، چهار پسر به نام های خورخه، متئو، هوگو و هکتور که همگی نام های شخصیت های ورزشی مورد علاقه رائول هستند و یک دختر به نام ماریا.

رائول و فرزندانش:

فوتبالیست کتابخوان

معمولا کتاب در زندگی فوتبالیست ها کاربردی ندارد اما برای رائول این مورد صدق نمی کند. او بسیار کتابخوان است و میگویند کتابخانه ای عظیم در عمارت باشکوهش در مادرید دارد. او به خصوص به نویسندگانی مثل پرز که اسپانیایی است علاقه دارد.

یک گیتاریست ماهر

رائول نه تنها یک فوتبالیست و یک همسر خوب که یک گیتاریست خوب هم به شمار می رود. او تبحر بالایی در نواختن گیتار دارد اما در سازهایی مثل پیانو هم مهارت دارد. رائول عاشق موسیقی است و یکی از بزرگ ترین تفریحاتش در اوقات فراغت همین موسیقی است.

کارت قرمز؟ هرگز!

مهاجم اسپانیایی بیش از 1000 بازی انجام داد و سه قهرمانی در اروپا به همراه رئال مادرید کسب کرد. در مادرید هیچگاه با دریافت کارت مجبور به ترک زمین نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها