در حالی که اکنون بیشتر خبرهای مربوط به سامسونگ به پیش بینی مشخصات فنی گلکسی نوت 8 این شرکت اختصاص دارند، در تازه ترین شایعات آمده که گلکسی نوت 9 به چیپست اگزینوس با معماری 7 نانومتری مجهز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۳۸
گلکسی نوت 9 سامسونگ با چیپست اگزینوس و معماری 7 نانومتری

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اگر این شایعه که توسط یکی از کارکنان سامسونگ گفته شده، به حقیقت بپیوندد، بدین معنا خواهد بود که گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس این شرکت کره ای معماری چیپست متفاوتی خواهد داشت.

این در حالیست که سامسونگ در سال های گذشته همواره چیپست گلکسی های سری اس و گلکسی نوت های خودش را که در یک سال معرفی می شدند، یکسان در نظر می گرفت. اما گفته می شود که این شرکت قصد دارد سیاست قبلی در توسعه محصولاتش را در سال 2018 میلادی تغییر دهد. در واقع گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به چیپست اگزینوس 9810 با معماری 10 نانومتری مجهز خواهند شد و گلکسی نوت 9 سامسونگ طراحی 7 یا 8 نانومتری را در چیپست خود خواهد داشت.

بر اساس گفته های همین منبع، نام "اگزینوس 9810" هنوز تایید شده نیست و در بهار سال 2018 که ساخت و تولید این چیپست نهایی می شود می توان از اسم آن هم باخبر شد.

در خصوص چیپست موجود در گلکسی نوتی که امسال طرفداران سامسونگ را با خود همراه خواهد کرد پیش تر خبری در تک شات خواندیم که در آن اشاره به اسنپدراگون 836 شده بود.

احتمالاً تا پایان سال میلادی جاری می توانیم اخبار بیشتری در خصوص تغییرات سخت افزاری محصولات سامسونگ به دست آوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها