داستان کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «اسپایدرمن/ مرد عنکبوتی» تبدیل به یک فیلم انیمیشن می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۶۴
«اسپایدرمن» انیمیشن می‌شود

ماهرشالا علی بازیگر مسلمان و اسکار گرفته سینما، به عنوان صداپیشه با این اکشن ماجراجویانه همکاری دارد. شرکت سونی تهیه کننده این نسخه انیمیشنی است و تیم دونفره فیل لرد و کریس میلر برای کارگردانی آن انتخاب شده‌اند.

تهیه‌کنندگان این نسخه گفته‌اند قرار نیست حال و هوای آن، شبیه نسخه زنده سینمایی آن باشد و تفاوت‌هایی با آن خواهد داشت. صنعت سینما از چند سال قبل، دو سری از مجموعه فیلم زنده اسپایدرمن را تهیه و تولید کرده است. با این حال، داستان نسخه انیمیشنی هم درباره میلر، نوجوانی است که با عمه خود زندگی می‌کند و استعدادهای شگفت‌انگیز ابرقهرمانانه خود را کشف می‌کند. پس از آن، میلر به مقابله با نیروهای شروری می‌رود که قصد نابودی جهان را دارند. این فیلم برای نمایش عمومی در سال 2019 آماده می‌شود و قرار است به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار درآید.

با وجود تولید نسخه انیمیشنی اسپایدرمن، ساخت قسمت‌های تازه نسخه زنده آن متوقف نخواهد شد. تهیه‌کنندگان فیلم می‌گویند هردونسخه در کنار هم تولید شده و به نمایش عمومی درخواهند آمد. به باور آنها، هیچ یک از این دو نسخه باعث افت فروش نسخه دیگر نخواهد شد. اهل فن با توجه به اتفاق اخیر، می‌گویند بعید نیست بزودی تولید نسخه انیمیشنی بقیه فیلم‌های زنده ابرقهرمانانه هم، در دستور کار تهیه‌کنندگانشان قرار گیرد.

ماهرشالا علی سیاهپوست سال گذشته برای درام اجتماعی «مهتاب»، موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد. تحلیلگران سینمایی عقیده دارند همکاری او به عنوان صداپیشه با نسخه انیمیشنی اسپایدرمن، پای او را به مجموعه فیلم زنده آن هم باز خواهد کرد. بنابراین تماشاگران باید منتظر مانده و در قسمت‌های تازه نسخه زنده، او را در قالب یکی از کاراکترهای محوری داستان ببینند!

کیکاووس زیاری

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها