مقامات اندونزی یکی از شرکای تجاری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را به اتهام تهدید یک معاون دادستان این کشور ممنوع الخروج کردند.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۶۵
شریک اندونزیایی ترامپ ممنوع الخروج شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، هاری تانئسوئدیبجو، میلیاردر اندونزیایی از 22 ماه ژوئن (اول تیر) تا 12 ماه جولای (21 تیر) به دلیل تهدید معاون دادستان که تحقیقات آن توسط بخش جنایی پلیس اندونزی در حال انجام است، اجازه خروج از این کشور را نخواهد داشت.

به نوشته روز سه شنبه تارنمای «ای.بی.سی نیوز»، آگونگ سامپورنو، سخنگوی اداره مهاجرت اندونزی اعلام کرد که احتمال تمدید این ممنوعیت پس از انجام تحقیقات پلیس وجود دارد.

«هاری تانئسوئدیبجو» 51 ساله که در اندونزی به عنوان «تانئو» شناخته می شود از فعالان سیاسی محسوب است که براساس برخی گفته ها قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2019 اندونزی را دارد.

شرکت این سیاستمدار میلیاردر اندونزیایی قصد دارد در سال جاری با همکاری شرکت های مرتبط با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ساخت دو مجموعه تفریحی را آغاز کند.

«ریکوانتو» سخنگوی پلیس ملی اندونزی گفت که «تانئو» متهم به ارسال پیام تهدید کننده به «یولیانتو»، معاون دادستان عمومی است.

این دادستان جرایم ویژه، تحقیقاتی در مورد پرونده فساد مالی مرتبط با شرکت مخابراتی تحت مالکیت این میلیاردر اندونزیایی را انجام می داد.

پلیس اندونزی قرار است هفته آینده از شرکت تجاری دونالد ترامپ در مورد این اتهامات بازجویی کند.
براساس قانون اندونزی، استفاده از فناوری ها با هدف پیام تهدید کردن می تواند مجازات تا چهار سال زندان در پی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها