عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین؛

مجلس طرح تقابل با اقدامات واشنگتن را پیگیری و عملیاتی می کند

نیویورک تایمز نوشت، در حالی که قرار است لایحه خدمات بهداشتی و درمانی پیشنهادی جمهوری خواهان در این هفته در سنا به رای گذاشته شود، مخالفت ها با آن شدت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۱۲
افزایش مخالفت ها با لایحه خدمات درمانی ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه آمریکایی دیروز (یکشنبه) به وقت محلی در گزارشی در این باره نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ابراز امیدواری کرده است که این لایحه به تصویب برسد.

نیویورک تایمز در ادامه گزارش خود افزود: وی روز یکشنبه در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز گفت: خدمات بهداشتی و درمانی کار بسیار بسیار سختی است. اما امیدوارم به آن برسیم. انتخاب های زیادی نداشتیم و تنها جایگزین آن اوباماکر (لایحه خدمات درمانی باراک اوباما) است که اکنون مرده است.

دموکرات ها سرسختانه با لایحه پیشنهادی خدمات درمانی مخالف هستند. اما پنج سناتور جمهوریخواه نیز گفته اند که نمی توانند از این لایحه حمایت کنند. بعضی دیگر از جمهوریخواهان هم نگرانی هایی درباره این لایحه دارند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سناتور جمهوریخواه 'سوزان کالینز' روز یکشنبه گفت که وی ملاحظات زیادی درباره طرح تحول خدمات بهداشتی و درمانی سنا دارد و فکر نمی کند که این لایحه این هفته تصویب شود.

ترامپ پس از آنکه به ریاست جمهوری رسید برنامه بهداشتی و درمانی اوباما موسوم به اوباماکر را که میلیون ها آمریکایی را تحت پوشش بیمه درمانی قرار داد، لغو کرد و تا تصویب طرح جدید هیچ جایگزینی هم برای آن نیست.

لایحه جدید جمهوریخواهان که طرح ترامپ نیز نامیده می شود، در مجلس نمایندگان به تصویب رسیده است و با به تصویب سنا هم برسد.

بر اساس طرح ترامپ، شرایط بیمه درمانی برای افراد کم درآمد سخت تر می شود و شرکت های بیمه می توانند به حق بیمه افرادی که به بیماری های مزمن مبتلا هستند، بیفزایند.

در طرح اوباما همه آمریکایی های می توانستند تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار بگیرد، اما در طرح ترامپ بیش از 14 میلیون نفر از پوشش بیمه محروم می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها