همواره با فرا رسیدن ایام تابستان شاهد گسترش سفرها هستیم .گردگشری و توریست این روزها از صنایع درآمدزا در هر منطقه محسوب می گردد.در ایران نیز این سفرها به جهت تفریح و افزایش رفاه حال عمومی صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۲۶
تخفیف های ویژه هتل قصر مشهد در فصل تابستان

و همواره با پیشرفت ارتباطات و حمل و نقل بر تعداد این سفرها افزوده می گردد.

نظر به این که مشهد یک شهر زیارتی است همواره سفرهای بسیاری به این شهر صورت می گیرد و جزئ دسته شهرهای هدف در سفر قرار دارد.

همیشه در سفر مکان اقامت در شهر مورد نظر از مهمترین دغدغه های همه ی مسافران است.از این رو در مشهد که تقریبا مهم ترین مقصد سفرهای ایران است هتل ها و هتل آپارتمان های بسیاری احداث شده اند که مجموع این هتل ها به صورت تمرکزیدر بافت اطراف حرم قرار دارند.

هتل قصر مشهد یکی از هتل های پنج ستاره بین المللی شهر مشهد که یکی از هتل های مطرح در ایران می باشد نیز در همین بافت واقع شده است.این هتل که در سطح کلاس بین المللی قرار دارد از گروها هتل های قصر می باشد.هتل قصر مشهد برای زائرین و مسافرین عزیز در این ایام تخفیفات چند درصدی در نظر گرفته استتا مسافران بتوانند با نرخ مناسب تری این هتل را برای اقامت خود رزرو کنند.علاوه بر این کاهش نرخ ها مسافران می توانند با رزرو آنلاین هتل قصر مشهد از سامانه ی رزرواسیون آنلاین آی آر هتل نیز تخفیفات بیشتری را بهره مند گردند.

از دیگر هتل هایی که این روزها تخفیفات قابل ملاحظه ای ارائه کرده است هتل الماس مشهد می باشد.گروه هتل های الماس که در مشهد سه مجموعه را در اختیار دارد و دو مجموعه از ان به تازبگی افتتاح شده است شامل هتل چهارستاره الماس و هتل پنج ستاره الماس و هتل الماس نوین می باشد.

هتل الماس 2 مشهد در سال 1396 افتتاح گردیده است و امکانات ویژه ای از جهت بروز بودن این هتل در اختیار دارد و در جهت جلب رضایت مشتریان تخفیفات گسترده ای ارائه کرده است.

هتل ایران مشهد که از دسته هتل های چهارستاره مشهد می باشد از هتل های پرسابقه مشهد است که خاطرات خوشی را برای بسیاری از ایرانیان رقم زده است.سامانه رزرواسیون آنلاین آی آر هتل این افتخار را دارد که این هتل را به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار داده تا مسافران و میهمانان به راحتی به رزرو این هتل بپردازند.

علاوه بر این هتل های پیشنهادی با مراجعه به سایت رزرواسیون آی آر هتل می توانید دیگر هتل های زیرمجموعه این شرکت را ببینید و هم چنین از تمامی آفرها و تخفیفات لحظه ای این شرکت مطلع گردید.

آدرس سایت: http://www.irhotelbooking.ir/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها