تصادف شبانه یک دستگاه تریلی حامل بار سیمان با پنج دستگاه خودروی سواری و درختان حاشیه خیابان، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۳۶
تصادف تریلی با 5 خودرو در قیطریه تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز حادثه رانندگی در محله قیطریه، خیابان روشنایی، خیابان بهرام شمالی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 6 به همراه گروه امداد و نجات 4 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 00:30 بامداد امروز به محل حادثه اعزام شدند.

معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: یک دستگاه تریلی حامل بار کیسه های سیمان در حال حرکت در خیابان بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و با پنج دستگاه خودرو سواری شامل؛ دو دستگاه پژو 206، یک دستگاه پارس، یک دستگاه پراید و یک دستگاه کیا سراتو که در کنار خیابان قرار داشتند و دو اصله درخت حاشیه خیابان برخورد کرده و متوقف شد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده و جلوگیری از رفت و آمد شهروندان محل حادثه را ایمن سازی کردند و با توجه به شیب خیابان، با استفاده از تجهیزات مخصوص مشغول مهار تریلی شدند.

معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی افزود: نیروهای عملیاتی کیسه های سیمان را با کمک کارگران از قسمت بار تریلی تخلیه کردند و پنج دستگاه خودرو سواری که دچار خسارت شده بودند را به حاشیه خیابان انتقال دادند.

رضا امیری یگانه خاطرنشان کرد: خوشبختانه بر اثر این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی و انتقال تریلی به حاشیه خیابان با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
۰
۰
خب این تریلی را كه نشان میدهید ودر عكس میبینیم 45سال پیش حدود هزار دستگاه از آنها از امریكا وارد شده كه بعد از 5سال به شرط نگهداری خوب به تملك رانندگان در می آمدند. اكنون این پلیس راهنمائی ورانندگیست كه مسئولیت هر گونه عواقب فرسودگی وخسارات ناشی از كهولت وفرسایش انان وادامه اجازه كار این خودروها را بر عهده دارد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها