فرمانده ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی خرم‌آباد

ورود یک حلقه مار افعی به منطقه مسکونی در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی استان البرز از متلاشی شدن باند توزیع و فروش مواد مخدر معروف به باند افعی مرداب و دستگیری 12 نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۴۸
متلاشی شدن باند افعی مرداب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ماموران انتظامی در منطقه "خط چهارحصار" طی سه عملیات منسجم موفق به تخریب ۲۱۰ باب شیره کش خانه و پاتوق مربوط به فروشندگان مواد مخدر شدند و ۱۱۵ بنا که محل تجمع معتادان بود هم پلمب شد.

وی افزود: همزمان با پاکسازی منطقه "خط چهار حصار" که زمانی محل تجمع فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهربود، برخی از اعضای باندهای توزیع مواد مخدر دستگیر و تعدادی نیز متواری شدند ومعتادان کارتن خواب که دیگر منبعی برای تامین مواد خود نداشتند از این منطقه نقل مکان کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: به منظور عدم بازگشت منطقه پاکسازی شده "خط چهار حصار" به وضعیت اولیه، این محل به صورت مستمر تحت نظارت و کنترل پلیس بود تا اینکه ماموران طی پایش دقیق اطلاعاتیِ، از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر معروف به باند "افعی مرداب" در این مکان مطلع شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: اعضای باند مذکوربا جانمایی دره‌ای به نام دره "قمار بازها" این مکان را به محلی برای فروش مواد مخدر تبدیل کرده بودند.

سردار کامرانی صالح خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، رصد فعالیت اعضای باند در دستور کار قرار گرفت و پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی، ۱۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و چهار نفر از اعضای باند توزیع و فروش مواد مخدر"افعی مرداب" دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، هشت نفر دیگر از اعضای باند در دو عملیات جداگانه در "سرآسیاب ملارد" دستگیر و دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و زانتیا که در حمل مواد مخدر مورد استفاده بود، توقیف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: دراین عملیات مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها