همانطور که احتمالا تا کنون شنیده اید، چندی پیش واتس اپ به کاربران نوکیا و بلک بری خود یادآوری کرد که پشتیبانی خود از اپلیکیشن واتس اپ را بر روی بعضی از دستگاه های این دو برند در روز 30 ژوئن به پایان خواهد رساند. البته احتمالا تعداد کاربران این اپلیکیشن در این دستگاه ها خیلی زیاد نیست و بهمین دلیل هم واتس اپ قصد دارد تمرکز خود را بر روی پشتیبانی از دستگاه های جدیدتر قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۴۹
واتس اپ مهلت پشتیبانی از دستگاه های نوکیا و بلک بری را تمدید کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اما خبر خوب اینکه اگر به دلایلی هنوز از دستگاه های بلک بری 10 یا سیستم عامل بلک بری و یا دستگاهی که از پلتفرم Nokia S40 برخوردار است استفاده می کنید، بد نیست بدانید که به نظر می رسد واتس اپ مهلت پشتیبانی از این پلتفرم ها را به ترتیب تا دسامبر 2017 و دسامبر 2018 تمدید کرده است. این گزارش پس از بروزرسانی این اپلیکیشن و توسط وبسایت WhatAppen منتشر شد.

در هر حال امکان دارد تمدید پشتیبانی از پلتفرم نوکیا S40 تا دسامبر 2018 اشتباه بوده باشد، چرا که دلیلی وجود ندارد که این پلتفرم خاص نسبت به بلک بری 10 یک سال بیشتر از پشتیبانی برخوردار باشد. اما در هر صورت به نظر می رسد که کاربران این پلتفرم ها حداقل تا پایان سال می توانند از این اپلیکیشن بر روی گوشی خود استفاده کنند.

در این گزارش در خصوص پلتفرم نوکیا سیمبین S60 حرفی زده نشده است پس احتمال دارد در پایان ماه ژوئن پشتیبانی واتس اپ از این پلتفرم متوقف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها