سال گذشته برند امپریو آرمانی که یکی از مارک‌های معرفی شده توسط خانه مد جورجیو آرمانی است وارد عرصه تولید ساعت‌های هوشمند شد و از Emporio Armani رونمایی کرد. البته این محصول بیشتر حالت هیبریدی داشت و به نوعی یک ساعت معمولی بود که به برخی قابلیت‌های هوشمند مجهز شده است. با کلیک همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۴۷
آرمانی از ساعت هوشمند اندروید ور جدید خود رونمایی کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اما امپریو آرمانی این بار محصول هوشمندتری را در قالب یک ساعت هوشمند مبتنی بر پلتفرم Android Wear طراحی کرده است. این ساعت هوشمند هنوز نامگذاری نشده اما در هفته مد میلان رونمایی شده است.

این ساعت دارای تراشه اسنپدراگون Wear 2100 کوالکام است و انتظاراتی که شما از یک ساعت هوشمند دارید را برآورده می‌کند، اما احتمالا مهم‌ترین عواملی که باعث فروش آن خواهند شد طراحی و برند آرمانی است.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت ساعت هوشمند جدید آرمانی ارایه نشده است، به این ترتیب باید منتظر انتشار اخبار بعدی دراین باره و سایر مشخصات مربوط به محصول بمانیم. تولید این ساعت در واقع بخشی از هدف Fossil Group است که تا پایان سال 2017 میلادی بیش از 300 ساعت هوشمند تولید کند.

البته ممکن است چنین تصمیمی باعث اشباع بازار ساعت‌های هوشمند شود اما آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به خرید و پوشیدن محصولات برندهای معروف دارند، احتمالا از ساعت هوشمند جدید آرمانی استقبال خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها