وین دیزل می‌گوید، مدیران کمپانی پارامونت از او دعوت کرده‌اند، در قسمت چهارم مجموعه فیلم سه ایکس بازی کند. این در حالی است که تماشاگران آمریکایی ژانویه امسال، استقبالی از سومین قسمت این اکشن دلهره‌آور نکردند. به گفته بازیگر: آنها می‌خواهند ماجراجویی کاراکتر خاویر کیج ادامه داشته باشد و از بابت شکست تجاری قسمت سوم در آمریکا ناراحت نیستند.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۸۳
ادامه «سه ایکس» با وین دیزل

رسانه‌های گروهی می‌نویسند، لحن دیزل حکایت از موافقت او با تولید چهارمین قسمت فیلم می‌کند. به این ترتیب، می‌توان انتظار داشت در آینده‌ای نه‌چندان دور، کلید فیلمبرداری آن زده شود. البته همه چیز در مراحل ابتدایی قرار دارد و قبل از هر چیز، باید داستان خوبی برای قسمت تازه آن انتخاب شود. هنوز معلوم نیست بقیه عوامل تولید قسمت‌های پیشین، با چهارمین قسمت آن همکاری خواهند داشت یا نه اما وین دیزل مثل گذشته، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم هم خواهد بود. قرار است فیلمنامه فیلم تا قبل از پایان فصل تابستان جاری، نوشته و آماده شود.

سومین قسمت سه ایکس با هزینه تولید 85 میلیون دلاری خود، فقط 45 میلیون دلار در آمریکا فروش کرد، اما تماشاگران بقیه کشورهای دنیا، حدود 300 میلیون دلار برای دیدن آن پرداخت کردند. همین موفقیت کلان بین‌المللی باعث شده تا کمپانی پارامونت به فکر تولید قسمت‌های بعدی این اکشن دلهره آور بیفتد. فروش کلی جهانی 346 میلیون دلاری فیلم، سود خوبی برای تهیه‌کنندگانش به همراه داشته است. در سومین قسمت فیلم، خاویر کیج که گمان می‌رفت مرده است، از تبعید خودخواسته‌اش بیرون می‌آید تا با گروهی از تروریست‌های بین‌المللی مبارزه کند. تروریست‌ها سلاحی مرگبار به نام جعبه پاندورا در اختیار دارند و می‌خواهند به کمک آن، دنیا را نابود کنند. منتقدان سینمایی از فیلم به عنوان یک کار سطحی یاد کردند.

کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها