یک رسانه هنگ کنگی گزارش کرده که ایران با حمله به اردوگاه تروریست ها در دیرالزور سوریه توان نوآوری موشکی خود را نشان داده است.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۲۹
ایران توان نوآوری موشکی خود را نشان داد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، تارنمای آسیا تایمز روز چهارشنبه در مطلبی نوشت: ایران با اقتدار یک حمله موشکی موفق را برای در هم کوبیدن تروریست ها در سوریه اجرا کرد و به آنان نشان داد که باید مراقب سیاست ها و راهبردهایشان در خاورمیانه باشند.

آسیا تایمز از این حمله به عنوان توان فوق العاده موشکی ابداعی ایران یاد کرده که بازتابی به مراتب بیش از تصور در جهان داشته است.

رسانه هنگ کنگی افزوده است که یکی از موشک های پرتاب شده توسط ایران «ذوالفقار» بوده است که بردی معادل ۷۰۰ کیلومتر دارد و با چند کلاهک قابل مسلح شدن می باشد و از بهترین موشک های تولیدی نیروهای هوافضای سپاه پاسداران محسوب می شود.

آسیا تایمز می نویسد که ایران حالا قدرت موشکی خود را نشان داده است و برد موشک هایش می تواند نشانه جدی از اقتدار این کشور باشد و دشمنان ایران از این پس باید مراقب سیاست های خود در قبال منطقه باشند.

این رسانه در گزارش خود‌ یادآور شده است که ایران در زمینه موشکی از قدرت های برتر دنیا است و به همین دلیل خود را در عرصه موشکی یک قدرت بزرگ می داند.

آسیا تایمز اضافه می کند که ایران با این حمله موشکی نشان داد که دیگر در برابر تروریست ها ساکت نخواهد بود و برای در هم کوبیدن داعش تردید نخواهد کرد.

این تارنما تاکید کرده است که سپاه پاسداران ایران با این حمله موشکی به آمریکا و تحریم هایش پاسخ داد و نشان داد که تهران به پا خواسته است و اجازه نخواهد داد کسی اقتدارش را به چالش بکشد.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه (28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.

در این حمله موشکی که از استان های کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریست ها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.

تروریست های تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها