مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با هشدار به داوطلبان تحصیل در دوره‌ های فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: تبلیغات موسسات درخصوص پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور غیرقانونی است.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۹۷
پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فقط از طریق سازمان سنجش

به گزارش جام جم آنلاین، محمدمحسن صدر در خصوص شیوه ثبت نام و پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه برای هیچ موسسه آموزشی مجوزی را جهت ثبت نام از داوطلبان و یا پذیرش ایشان صادر نکرده است و با هیچ موسسه ای در این رابطه همکاری ندارد.

وی افزود: بارها اعلام شده است که همه موسسات آموزشی که با استفاده از نام و اعتبار این دانشگاه فعالیت و تبلیغ می‌کنند، فعالیتشان تحت این عنوان غیرقانونی است.

صدر ادامه داد: جزئیات، شرایط و ضوابط شرکت در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور به نشانی pnu.ac.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پایان گفت: پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق آزمون پذیرش همزمان سازمان سنجش انجام خواهد شد و ادعای موسساتی که در این خصوص تبلیغات می کنند غیر قانونی بوده و دانشگاه از طریق مراجع ذی صلاح مسائل را پیگیری خواهد نمود.

گفتنی است؛ دانشگاه پیام نور هیچ گونه مسولیتی در قبال این موسسات ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها