شرکت مبین‌نت بسته‌های پرطرفدارش را حذف خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۸۷
بسته‌های TD-LTE پرطرفدار مبین‌ نت حذف شده‌اند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دکه‌، این گزارش به بررسی وعده‌های عملی نشده‌ی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت و به‌طور خاص شرکت مبین‌نت پرداخته است و از شکایت‌های مشتریان در خصوص کیفیت و خدمات این شرکت‌ها گفته است.

چندی پیش شرکت ایرانسل بسته‌های حجیم اینترنت خود را حذف کرد و این در حالی بود که کاربران جهت استفاده از همین بسته‌ها برای خرید مودم‌های ایرانسل هزینه کرده بودند. این اقدام ایرانسل به موج گسترده اعتراضات کاربران در توییتر منجر شد و چندی بعد ایرانسل دوباره این بسته‌ها را برگرداند.

کاربران در همان زمان TD-LTE شرکت مبین نت را به‌عنوان جایگزین بسته‌های ایرانسل توصیه کردند و شرکت مبین‌نت برای داغ‌تر شدن تبلیغاتش، جوایزی برای ریتوییت کردن این موضوع اهدا کرد؛ اما اخیرا این شرکت هم برخی بسته‌های پرطرفدارش مانند (ظرفیت ۳۰۰ گیگابایت برای ۳ ماه) را حذف کرده است و یکی دیگر از بسته‌های پرطرفدار (۱۰ گیگابایت برای ۱ ماه + ۱۰۰۰ گیگابایت رایگان شبانه) به قیمت ۷۰ هزار تومان هم تا پایان تابستان حذف خواهد شد.

دکه نوشته است : از ابتدای ورود TD-LTE یا همان فناوری نسل چهارم ثابت به ایران، شرکت‌های ارائه‌دهنده این سرویس تبلیغات خود را با محوریت بسته‌های متنوع و حجیم ارائه داده‌اند؛ چرا که نسبت به ADSL و LTE ارزان‌تر بودند و محدودیت‌ کمتری داشتند . به همین دلیل کاربران پرمصرف اقدام به تهیه مودم‌های مخصوص این تکنولوژی کردند. از سوی دیگر این مودم‌ها با مودم‌های ADSL تفاوت دارند و صرفا با سرویس مبین‌نت کار می‌کنند.

کاربران نسبت به اعلام نکردن محدودیت زمانی بسته‌ها اعتراض کرد‌ه‌ بودند و حالا مبین‌نت در وب‌سایتش در خصوص بسته‌های موقت اطلاع‌رسانی می‌کند.

در مورد اینترنت شبانه رایگان هم کاربران خبر می‌دهند که محدودیت‌هایی برای این طرح اعمال می‌شود و نمی‌توانند حتی یک‌چهارم حجم شبانه خود را استفاده کنند؛ هرچند شاید بخشی از علت این موضوع ترافیک به دلیل دانلود هم‌زمان کاربران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها