به فاصله چند هفته از برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف حالا اخباری از حواشی این مسابقه به گوش می رسد.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۴۶
به جای مانده از فینال کاردیف ؛ یوونتوسی ها کتک کاری کردند؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، در آن مسابقه یوونتوس با شکست چهار بر یک مقابل رئال مادرید از دستیابی به عنوان قهرمانی اروپا بازماند. نیمه نخست این دیدار یک بر یک تمام شده بود. یوونتوسی ها امیدوار بودند که در نیمه دوم نتیجه را به سود خودشان به پایان ببرند اما همه چیز به هم ریخت و تورینی ها سه گل دریافت کردند.

حالا به فاصله چند هفته از آن فینال روزنامه لااستامپای ایتالیا فاش کرده در بین دو نیمه درگیری در رختکن یوونتوس رقم خورده است. این درگیری ابتدا بین لئوناردو بونوچی و پائولو دیبالا به وجود آمده است.

به گزارش این روزنامه، بونوچی ابتدا با حالت تندی به بازی پائولو دیبالا در نیمه اول اعتراض کرده و از او خواسته تا درست بازی کند. بعد به ماسیمیلیانو الگری گفته که مارسلو از سمت راست خط دفاعی یوونتوس نفوذ زیادی انجام می‌دهد و سرمربی یووه باید با تعویض آندره آ بارتزالی، جلوی او را بگیرد. این صحبت بونوچی چندان به مذاق بارتزالی خوش نیامده و در اعتراض به بونوچی گفته اگر او روی گل اول رئال مادرید، کریستیانو رونالدو را مهار می‌کرد، این تیم گل اول را هم دریافت نمی‌کرد. لا استامپا معتقد است این درگیری‌های لفظی و جو متشنج، باعث شده بیانکونری در نیمه دوم با حالتی کاملا متفاوت و عصبی به میدان برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها