حتما تاکنون نام کتاب اثر مرکب را شنیده‌اید. اثر مرکب یکی از پرفروش‌ترین‌ و پرمخاطب‌ترین کتاب‌های موفقیت و روانشناسی است. «دارن هاردی» به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین نویسندگان و سخنرانان انگیزش آمریکایی در اثر مرکب فرمولی جادویی و منحصربه‌فرد در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۵۵
تغییر مسیر زندگی با دانلود کتاب اثر مرکب

شاید تاکنون راه‌های مختلف و متنوعی را برای موفقیت آزموده باشید اما هنوز به هدف دلخواهتان نرسیده‌ باشید. بی‌شک دانلود کتاب اثر مرکب و خواندن آن می‌تواند تاثیر جدی روی روش‌های موفقیت و راه‌های رسیدن به اهدافتان بگذارد.

اثر مرکب مانند معجونی جادویی عمل می‌کند و بهترین راه‌های موفقیت را پیش ‌روی شما قرار می‌دهد.

شما با دانلود کتاب اثر مرکب و عمل کردن به دستورات آن می‌توانید شاهد تغییراتی چشم‌گیر در زندگی‌تان باشید. مهم‌ترین اصل در کتاب اثر مرکب ایمان به این موضوع است که آهسته و پیوسته رفتن بهترین روش است.

دارن هاردی از شما نمی‌خواهد که با خریدکتاب او و خواندنش، چیز جدیدی یاد بگیرید، بلکه او معتقد است شما همه روش‌های موفق شدن را بلد هستید و فقط کافی است با برنامه‌ریزی درست و داشتن هدف مشخص از آن استفاده کنید.

او در کتابش به شما یاد می‌دهد چطور با مجموعه‌ای از انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه به پاداش‌ها و موفقیت‌های بزرگ دست یابید. تنها نکته مهم این است که بدانیم قدم‌های ساده و به ظاهر کوچک ما در صورتی که پیوسته و در طول زمان باشند می‌توانند یک تغییر بنیادین ایجاد کنند.

* اما راحتترین روش برای خرید کتاب اثر مرکب چیست؟

شاید شما همزمان با خواندن این یادداشت،نام کتاب «اثر مرکب» را در گوگل جستجو کرده باشید. یا اقدام به دانلود کتاب اثر مرکب کرده باشید.

اما آیا نسخههای دانلود کتاب موجود در اینترنت،نسخههای قابل اعتمادی است؟ کدام ترجمه از این کتاب بهتر است؟ برای خرید کتاب اثر مرکب به کجا باید مراجعه کنم؟

در حال حاضر مهمترین خواسته شما دانلود کتاب اثر مرکب به سادهترین شکل است. اما قانونی و معتبر بودن کتاب مورد نظرتان نیز ویژگی دیگری است که برای شما اهمیت دارد.

شما ترجیح میدهید بدون صرف وقت زیاد و پرداخت هزینههای گزاف مثل پیک یا پست،نسبت به خرید کتاب اثر مرکب اقدام کنید.

پیشنهاد ما ایناست که از سادهترین و راحتترین راه دانلود کتاب، یعنی استفاده از سایت و اپلیکیشن فیدیبو جهت دانلود کتاب اثر مرکب اقدام کنید.

بسیاری از علاقهمندان به کتابهای روانشناسی در ایران به این نتیجه رسیدهاند که فیدیبو بهترین و مطمئنترین راه برای دانلود کتاب است.

فیدیبو اولین و بزرگترین سامانه دانلود کتاب الکترونیک فارسی، این امکان را برای شما فراهم کرده تا در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه به معتبرترین نسخهکتابهای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید و کتابهای مورد نظرتان را دانلود کنید.

شما در این سامانه به بیش از 13000 عنوان کتاب الکترونیک فارسی دسترسی دارید که به صورت روزانه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همچنین فیدیبو با بیش از 300 ناشر از برترین و معتبرترین ناشران ایرانی همکاری می‌کند که همین موضوع امکان دانلود کتاب را در فضایی امن برای شما فراهم کرده است.

همچنین یکی از جدیدترین امکانات اضافه شده به این سایت دانلود کتاب‌ صوتی است. که برای دسترسی به آن کافی است آخرین نسخه این اپلکیشن را دانلود کنید.

نرم افزار فیدیبو قابل دانلود بر روی همه دستگاه‌هایی است که شما روزانه از آن استفاده می‌کنید. برای فیدیبو فرقی ندارد که گوشی شما از محصولات کمپانی اپل باشد یا از دیگر گوشی‌ها استفاده کنید.

مهم این است که تنها با یک کلیک می‌توانید جدیدترین نسخه‌های این نرم‌افزار فیدیبو را به صورت کاملا رایگان روی دستگاه مورد نظر خود دانلود کنید.

و بعد از آن به راحتی کار دانلود کتاب را انجام دهید.

بعد از نصب اپلیکیشن فیدیبو،‌ گوشی همراه، تبلت یا لب‌تاب شما دارای یک کتابخانه بزرگ خواهد بود که در آن هزاران نسخه از جدیدترین و معتبرترین کتاب‌های ناشران ایرانی وجود دارد.

پس ا ز نصب رایگان فیدیبو برای دانلود کتاب مورد نظرتان،‌ کافی است یک حساب کاربری بسازید و پس از تکمیل کردن اطلاعات لازم به راحتی هر کتابی را که دوست دارید دانلود کنید.

البته که این تمام امکانات فیدیبو برای دانلود کتاب نیست!
در هر زمان که عضو فیدیبو شوید، امکاناتی چون تخفیف‌های شگفت‌انگیز، هدیه به دوست، اعتبار شگفت‌انگیز و دیگر امکانات را در اختیار دارید تا هر چه ارزان‌تر و بهتر کتاب دانلود کنید.

مزیت‌های دانلود کتاب الکترونیک از فیدیبو چیست؟

  • دانلود کتاب در هر مکان و هر زمان
  • خرید کتاب به آسانترین و ارزانترین روش
  • پس از دانلود و دریافت کتاب،امکان تنظیمات شخصی اعم از هایلایت،یادداشتنویسی، تغییر رنگ،اندازه و شکل فونتها
  • امکان خرید کتاب برای فارسی زبانان سراسر دنیا

با نصب و استفاده از فیدیبو شما تجربه‌ای منحصربه‌فرد از دانلود کتاب خواهید داشت. از جمله اینکه بعد از دانلود کتاب مورد علاقه‌تان این امکان را دارید که بدون نیاز به اینترنت و در هر زمان، آن کتاب را مطالعه کنید.

همچنین در زمان دانلود کتاب اطمینان دارید که نسخه‌ای معتبر و قانونی را دانلود می‌کنید و از حفظ حقوق ناشران و مولفین نیز اطمینان دارید. اکنون بهترین فرصت پیش ‌روی شماست تا با دانلود کتاب اثر مرکب از فیدیبو اولین گام برای موفقیت را بردارید.

اثر مرکب به ما نشان میدهد؛ تفاوتهای بنیادین از انتخابهای کوچک و هوشمندانه، استمرار و پایداری در آنها و صرف زمان لازم برای آنها حاصل میشود. اتفاق اصلی زمانی میافتد که شما بعد از خرید کتاب اثر مرکب، بتوانید اصول مهم و اولیه آنرا به کار گیرید.

مطالعه برای همه ، همه وقت ، همه جا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها