الیزابت دوم امروز با انتشار پیامی از وقوع پیاپی حوادث تلخ در این کشور ابراز تأثر کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۲۷
ابراز تأثر ملکه الیزابت از وقوع پیاپی حوادث ناگوار در انگلیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، ملکه انگلیس امروز در پیامی از وقوع پیاپی حوادث تلخ در این کشور ابراز تأثر کرد.

الیزابت دوم در پیام امروز خود که در وبسایت کاخ سلطنتی منتشر شده است، گفت: امروز به طور سنتی روز جشن (تولد وی) است؛ اما امسال سخت بتوان احساس شدید حزن ملی را نادیده گرفت.

ملکه انگلیس ادامه داد: هرگاه کشورمان در معرض آزمونی دشوار قرار گرفت، نشان داد که در مواجهه با مصائب مصمم است.

وی در ادامه افزود: در برابر مصائب همچنان مصصم هستیم و از همه کسانی حمایت کنیم که می‌ کوشند برای بازسازی زندگی‌ هایی که به نحوی چنین دردناک دستخوش مرگ و جراحت شده تلاش می‌ کنند.

در چند ماه اخیر حمله به مردم در اماکن عمومی، انفجار انتحاری و آتش سوزی در برج مسکونی گرنفل در لندن تلفاتی برجای گذاشته است.

در همین رابطه، در ٢٢ مارس سال جاری میلادی راننده یک خودرو آن را به میان جمعیت عابران پل لندن راند و سپس به مقابل ساختمان پارلمان رفت و یک مامور پلیس را با چاقو به قتل رساند. در این حادثه ۵ نفر و همچنین فرد مهاجم کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

٢٢ ماه می بود که یک سالن موسیقی در شهر منچستر هدف بمب‌گذاری انتحاری قرار گرفت و علاوه بر بمب‌گذار، ٢٢ نفر که بسیاری از آنان نوجوان بودند، جان خود را از دست دادند.

همچنین، ٣ ژوئن سال جاری میلادی ۳ فرد مهاجم با راندن یک ون به میان عابران پل «لاندن بریج» در لندن و سپس حمله با چاقو به عابران، ٨ نفر را کشتند و ٤٨ تَن را زخمی کردند. هر ۳ مهاجم هم به ضرب گلوله ماموران پلیس از پای درآمدند؛ تروریست های وهابی- تکفیری داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها