دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تایید کرده است که در جریان رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا او نیز مورد تحقیق قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۱۱
ترامپ:در مورد روسیه از من تحقیق شد

به گزارش جام جم آنلاین، دونالد ترامپ در توییتی گفت: "رابرت مولر ، کسی که به من گفت‌ رئیس اف‌بی‌آی را اخراج کنم از من به خاطر اخراج رئیس اف‌بی‌آی تحقیق می‌کند!"

راد روزنشتاین، معاون وزیر دادگستری یادداشتی برداشته بود که کاخ سفید در اخراج جیمز کومی از اف‌بی‌آی به آن استناد کرد. راد روزنشتاین هدایت تحقیقات در پرونده روسیه را به عهده داشت و رابرت مولر را به عنوان بازرس ویژه این پرونده گمارد.

چند روز پیش رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که در رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا ترامپ هم مورد تحقیق است که حال او این گزارش‌ها را تایید کرده است.

دونالد ترامپ در عین حال گفته است: "بعد از ۷ ماه تحقیق و ادای توضیحات در کمیته راجع به 'تبانی من با روس‌ها 'هنوز هیچ کس مدرکی نشان نداده است. مایه تاسف است."

واشنگتن پست می‌نویسد، علاوه بر ترامپ داماد او جارد کوشنر نیز مورد تحقیق قرار گرفته است.

وی همچنین در توئیت جداگانه ای بار دیگر رسانه های مخالف خود را «قلابی» خواند و با قرار دادن عکسی از هوادارانش در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت که حساب وی، ۱۰۰ میلیون هوادار دارد که از وی حمایت می کنند و این آن چیزی است که رسانه های قلابی از آن نفرت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها