پلیس متروپلیتن لندن ( اسکاتلندیارد) روز جمعه از دستگیری یک فرد مسلح به چاقو در مقابل پارلمان انگلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۰۹
دستگیری مردی با چاقو مقابل پارلمان انگلیس

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، تصاویر منتشر شده در منابع خبری انگلیس نشان می دهد که پلیس لندن فردی در حدود 30 ساله را با دست بند از محوطه جلوی درب ورودی پارلمان به سوی خودروی ون پلیس هدایت می کنند.

این منابع می گویند که درهای پارلمان بسته شده اما پیاده رو و خیابان مقابل پارلمان همچنان باز است.

یک سخنگوی پارلمان انگلیس در گفت وگو با خبرنگاران گفت: ما از وقوع این حادثه در بیرون از ساختمان مطلع هستیم و پلیس متروپلیتن مشغول رسیدگی به آن است.

جزئیات بیشتری در رابطه با این حادثه منتشر نشده اما گفته می شود که ارتباطی با اقدام تروریستی ندارد.

شاهدان عینی می گویند: پلیس در ابتدا با فریاد به سمت فرد مظنون حمله ور شد، پس از بازداشت او، وسایلش را در پاکت های پلاستیکی به رنگ آبی، ضبط می کند.

این منابع می گویند که جو نگران کننده ای به دنبال وقوع این حادثه رخ نداده و پس از رفتن خودروی ون پلیس، افراد به کارشان ادامه داده اند.

به دنبال حمله اخیر تروریستی در مقابل پارلمان انگلیس، حضور نیروهای پلیس در این منطقه برای تامین امنیت پارلمان و ساختمان مجاورش که دفاتر نمایندگان قرار داد، به طور محسوسی افزایش داشته است.

در جریان حادثه تروریستی که فروردین ماه گذشته رخ داد، فردی با خودرو وارد پیاده‌روی پل وست مینستر، در نزدیکی ساختمان پارلمان در مرکز لندن شد که به دنبال آن سه عابر پیاده کشته و تعداد زیادی زخمی شدند.

مهاجم سپس با چاقو به یک افسر پلیس در برابر ساختمان پارلمان حمله کرد و جان او را گرفت و خود نیز به ضرب گلوله نیروهای امنیتی از پا درآمد.

بعد از این جریان تروریستی نیز یک فرد مسلح به چاقو در نزدیکی پارلمان به ظن تلاش برای اقدام تروریستی بازداشت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها