چهار مامور قلابی که با ربودن یک قاچاقچی قصد اخاذی و سرقت از او را داشتند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۴۹
ناکامی ماموران قلابی در اخاذی از مرد قاچاقچی

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضوردر پلیس آگاهی تهران از چهار مرد آدم‌ربا شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: مدتی در کار خلاف و قاچاق موادمخدر بودم. چندی قبل از زندان آزادشدم. روز حادثه منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام بروم که چند مرد راه را بر من سد کردند. آنها با ادعای این‌که من با خود موادمخدر حمل می‌کنم، مرا بازرسی بدنی کردند. زمانی که چیزی نیافتند مرا به زور داخل خودرویی انداختند و گفتند تو دروغ می‌گویی و ما باید تو را برای تحقیقات به کلانتری منتقل کنیم. هر چه تقلا کردم مرا آزاد نکردند. در میانه راه راننده به جای این‌که مقابل کلانتری توقف کند، مرا به محله خلوت دیگری منتقل کرد.

شاکی ادامه داد: آنها پولم را برداشتند. بعد تهدیدم کردند اگر به آنها پول نپردازم، کاری می‌کنند که مدت زیادی در زندان بمانم. آنها بعداز چهار ساعت رهایم کردند. سپس با من تماس گرفتند و دوباره پول درخواست کردند. آنها حتی تهدیدم کردند اگر پولی نپردازم دوباره مرا می‌ربایند و این بار جانم را خواهند گرفت. همانجا بود که به آنها شک کردم و تصمیم به شکایت گرفتم.

همزمان با این شکایت، متهمان تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند و زمانی که برای دریافت پول با شاکی قرار ملاقات گذاشتند، در محاصره پلیس گرفتار و بازداشت شدند.

متهمان با انتقال به اداره پلیس بازجویی شدند و اعتراف کردند پلیس‌های قلابی‌اند و با شناسایی شاکی که سابقه خرید و فروش موادمخدر داشت، او را ربوده و درصدد اخاذی چند مرحله‌ای از وی بودند که ناکام مانده و بازداشت شده‌‌اند.

تحقیقات از متهمان برای رازگشایی از دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها