مدیرعامل شرکت متروی تهران از ایمن بودن خط 7 مترو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۰۴
خط 7 متروی تهران ایمن است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، درویشی افزود: تمام خطوط مترو برای بهره برداری از گذشته روال خاص خود را داشتند و خط 7 مترو نیز طبق روال افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت متروی تهران از ایمن بودن خط 7 مترو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در هیچ دوره ای 22 کیلومتر خط مترو به بهره برداری نرسیده بود، برخی افراد نتوانستند موفقیت این پروژه عظیم را تحمل کنند و می گویند ناایمن است.

درویشی با اشاره به ایمن بودن خط 7 مترو افزود: هواکش خط 4 مترو که در زمان مدیرعامل قبلی افتتاح شده بود، در زمان مدیریت من نصب شد و همچنان نیز این خط به تجهیزات بیشتری نیاز دارد؛ این در حالیست که خط 7 مترو ، مشاور و مدیر طرح دارد که درخصوص بررسی وضع ایمنی آن تلاش می کنند و از همه جهات خط را بررسی کرده اند.

مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه این خط نسبت به سایر خطوط مترو از ویژگی های بیشتری برخوردار است، گفت: برای خط 7 پست فشار قوی برق تهیه کرده ایم و دارای دو پست برق است تا هرزمان با قطعی برق مواجه شدیم، خط دچار مشکل نشود که این مورد در سایر خطوط وجود ندارد.

درویشی با بیان اینکه این صحبت ها به منزله آن نیست که خط 7 مترو تهران کامل شده است گفت: برای کامل شدن خط 7 نیاز به زمان است اما این خط از نظر ایمنی هیچ مشکلی ندارد و مانند خطوط دیگر با پنج قطار به بهره برداری رسیده و در حال حاضر طی یکماه و روزی سه ساعت به صورت آزمایشی فعالیت خواهد کرد تا نقص های احتمالی آن برطرف شود.

به گفته مدیرعامل شرکت متروی تهران، پس از طی شدن دوره آزمایشی، این خط وارد بررسی های دوره سه ماهه می شود و فاصله رسیدن قطارها نیز افزایش می یابد، پس از بررسی کامل، خط 7 نیز مانند خطوط دیگر به کار خود ادامه می دهد و افزایش تعداد قطار خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها