سلیقه خاص در اکثر مواقع به معنای توجه به زیبایی بیشتر است نه لزوما طراحی های عجیب و غریب و یا غیرمتعارف.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۹۸
عینک هایی آفتابی خاص و زیبا با قیمت مناسب برای دختران جوان +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، نمونه اش طراحی جدید از مجموعه ای از عینک های آفتابی زنانه است که توجه هر بانو و دختر جوانی را به خود جلب خواهد کرد. این عینک های آفتابی قیمتی مناسب دارند و قرار نیست هزینه زیادی را به خریدار تحمیل کنند. البته طراحی آنها چیز جدیدی نیست. اما با توجه به این روزهای آفتابی و استفاده بیشتر از انواع عینک آفتابی بد نیست نگاهی به این مجموعه زیبا و خاص و البته قیمتشان بیندازیم، عینک هایی که توجه هر دختر و بانوی جوانی را به خود جلب می کند و البته کاملا استاندارد است.

این نوع عینک تمی تیره دارد و معمولا این نوع رنگ و طرح طرفداران بیشتری دارد. قیمت این مجموعه بسیار مناسب است، حدود 70 هزار تومان.

این مجموعه اما سلیقه هایی خاص تر می پسندد. این نوع عینک ها شاید به طور دائمی استفاده نشوند اما زیبایی چشمگیری دارند و طراحی خاص. این عینک ها را با قیمت 60 هزار تومان میتوانید تهیه کنید.

طراحی این عینک بسیار زیبا و خلاقانه است. نیاز به توضیح نیست، فقط به ظاهر آن نگاه کنید. قرار هم نیست فقط سلیقه های خیلی مشکل پسند و خاص را به خود جلب کند. این عینک 80 هزار تومان قیمت دارد:

برای بسیاری که سلیقه خاصی دارند و البته فقط از تم مشکلی استفاده می کنند این نوع عینک آفتابی می تواند بهترین انتخاب باشد. با قیمت مناسب حدود 80 هزار تومان:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها