سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با جام جم آنلاین

جمع‌بندی نهایی ابعاد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان/ پترو فرهنگ در صدر تخلفات

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از موافقت رسمی هیات رئیسه مجلس با تمدید سه ماهه مهلت تحقیق و تفحص (تا پایان مردادماه) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۲۳
تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تا آخر مرداد تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین، جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با مهر با اشاره به ارائه نامه‌ کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به هیأت رئیسه مجلس برای درخواست تمدید سه ماهه مهلت تحقیق و تفحص از این صندوق، اظهار داشت: هیأت رئیسه مجلس دو روز پیش رسماً با این درخواست موافقت کرد و به این ترتیب، تحقیق و تفحص تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده و باقی‌مانده در جریان تحقیق و تفحص افزود: طی مدت باقی‌مانده هم باید بازرسی‌های انجام شده را جمع‌بندی کنیم و هم بررسی بیشتری در خصوص برخی از بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه صندوق ذخیره داشته باشیم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: کار ما در رابطه با بررسی وضعیت بانک سرمایه تقریباً تمام شده و در رابطه با رقم تخلفات این بانک تقریباً به جمع‌بندی رسیده‌ایم که بیش از هشت هزار میلیارد تومان است.

کوچکی‌نژاد همچنین با اشاره به در دست بررسی بودن وضعیت برخی هلدینگ‌های پتروشیمی زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: قطعاً با بررسی بخش‌های باقی‌مانده، رقم تخلفات تغییر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها