شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه « ندای وحی» آخرین اخبار و رویدادهای اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را اطلاع رسانی می کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۱۰
اختتامیه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، تهیه کننده برنامه ندای وحی گفت: مخاطبان رادیو تهران می توانند جمعه شب 26 خرداد، آخرین اخبار و رویدادهای اختتامیه این دوره از نمایشگاه قرآن را ساعت 21 و 30 دقیقه از ویژه برنامه ندای وحی دنبال کنند. شبکه رادیویی تهران همزمان با آغاز به کار بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با برپایی ایستگاه رادیویی در مصلی امام خمینی (ره) به صورت زنده این رویداد قرآنی را پوشش داد.

میثم کطائیان متذکر شد: ایستگاه رادیویی تهران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به معرفی بخش دیجیتال آثار قرآنی و هنرهای قرآنی پرداخت و با شخصیت ها و مسئولانی که از نمایشگاه بازدید کردند، گفت وگو شد. در بخش گزارش های مردمی مهدی اسماعیلی گزارشگر برنامه، با محوریت خانواده و نوجوانان و توسعه علوم قرآنی در خانواده ها گزارش هایی را تقدیم مخاطبان کرد.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 8 تا 26 خرداد ماه سال جاری (مصادف با سوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) با شعار« قرآن، اخلاق، زندگی» در مصلی پذیرای عموم علاقمندان به قرآن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها