همزمان با فوت مرد معتاد پس از دعوا با کارفرمایش در یک مرکز خدماتی تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از مرگ او آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۴۰
مرگ مشکوک بعد از دعوا با کارفرما

به گزارش جام‌جم، ساعت 13 و 15دقیقه بعدازظهر دوشنبه یکی از مسئولان بیمارستان بهارلو با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی 27 ساله خبر داد.

با هماهنگی قضایی، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در بیمارستان حاضر شدند. ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند این مرد در محل کارش که یک مرکز خدماتی ـ نظافتی در محله خاوران بوده بدحال و به بیمارستان منتقل شده اما با توجه به تلاش پزشکان او فوت کرده است.

برای مشخص شدن علت مرگ این مرد، جسد او با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و شناسایی خانواده فرد فوت شده، ماموران به تحقیقات اولیه از آنها پرداختند که برادر وی به افسر تحقیق گفت: برادر 27 ساله‌ام چند هفته قبل برای کار به این مرکز آمده بود. از طریق یکی از همکارانش متوجه شدم او با کارفرمایش دعوا کرده و یکشنبه‌شب اخراج شده است. همان شب حالش بد شده و او را به بیمارستان برده و در آنجا فوت کرده است. نمی‌دانم مرگ او به چه علت بوده است. می‌خواهم کارفرمایش را احضار کنید تا با تحقیق از وی معلوم شود مرگ برادرم با این درگیری مرتبط بوده است یا نه؟

در ادامه، ماموران با حضور در محل کار جوان فوت شده به تحقیقات از کارکنان آنجا پرداختند که معلوم شد یکشنبه‌شب مرد فوت شده که اعتیاد هم داشته حالش بد شده و اورژانس خبر کرده‌اند. با آمدن امدادگران اورژانس و اقدامات اولیه درمانی، او به بیمارستان انتقال یافته است. در میانه راه این مرد با رضایت خواسته تا وی را به بیمارستان منتقل نکنند، چون حالش خوب شده و می‌خواهد به محل کارش بازگردد. بنابراین همان شب به محل کارش باز می‌گردد که با کارفرمایش روبه‌رو می‌شود. با توجه به این‌که او پی به اعتیاد کارگرش برده بود با او دعوا می‌کند که این درگیری با میانجیگری کارگران پایان می‌گیرد. بعد از آن‌که کارفرما او را اخراج می‌کند، حال مرد جوان بد شده و این‌بار به بیمارستان منتقل شده و در آنجا فوت می‌کند.

با توجه به این که مرگ او مشکوک بود، قرار شد تحقیقات از کارفرما و دیگر کارکنان شرکت انجام گیرد و پزشکی قانونی علت مرگ او را اعلام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها