مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: بر اثر حمله 2 قلاده گرگ به روستای رامین از توابع این استان، هفت تن از روستائیان مجروح و راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۱۰۴۱۱۳۱
گرگ‌ها دو کودک زنجانی را ربودند/7 نفر مجروح شدند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، جواد مرادی افزود: این حادثه عصر دوشنبه ( 22 خرداد) اتفاق افتاد و ساعت 17:20 نیروهای اورژانس مستقر در پایگاه فوریت‌های پزشکی سهند به یاری مصدومان شتافتند.

وی ادامه داد: بلافاصله عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام و پس از اقدامات اولیه درمانی، مصدومان که شامل 2 زن، 2 مرد، 2 دختر هشت و 14 ساله و یک پسر 13 ساله بودند را به منظور ادامه درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال دادند.

مرادی تصریح کرد: پنج نفر از مجروحان توسط آمبولانس اورژانس و 2 مصدوم دیگر نیز که نسبت به بقیه مصدومان حال مساعدتری داشتند با استفاده از خودروی شخصی به مرکز درمانی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

گرگ‌ها دورگه و خطرناک شدند

همچنین مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در این رابطه گفت: نوع و نحوه رفتار گرگ مهاجم به چند روستای این استان، نشان از دورگه بودن آنها است.

امجد باقری افزود: طی 2 ماه اخیر 10 نفر از روستائیان زنجان مورد هجوم گرگ ها قرار گرفته و زخمی شده اند و بررسی ها نشان می دهد که این حمله توسط گرگ هیبریدی (سگ گرگ) که بسیار خطرناکتر از گرگ معمولی می باشد، صورت گرفته است.

به گفته باقری، گرگ معمولی اگر به انسان حمله ور شود در همان لحظه نخست بدن طعمه خود را می درد اما اتفاقات اخیر در چند روستای استان زنجان حکایت از این دارد که این حیوانات مهاجم منتسب به گرگ، پس از حمله به 2 کودک روستایی آنها را به صورت زنده به دهان گرفته و با خود می برده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها