فحاشی سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران به بازیکنان تیم ملی ایران بسیار خبرساز شده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۸۶
ماجرای  باورنکردنی فحاشی ولاسکو به بازیکنان ایران

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرورزشی ، در اواخر ست نخست مسابقه ایران-آرژانتین در لیگ جهانی، داور در امتیاز مشکوکی که به وضوح مشخص بود، به سود آرژانتین رای داد. تمام ورزشگاه به داور اعتراض می کردند.

علاوه بر سعید معروف، یکی از این معترضین هم فرهاد سال افزون، پاسور ایران بود که به داور اشاره می داد تا به صفحه نمایشگر نگاه کند و ببیند که توپ به دستان بازیکن آرژانتین خورده است. در همان جا ولاسکو به او علامتی نشان داد و تنش ها آغاز شد
فرهاد سال افزون درگیری نه چندان جدی معروف و ولاسکو در صحنه ویدئو چک می گوید:
همه واقعا تعجب کرده بودند که چرا داور آن امتیاز را می خواهد به حریف بدهد و به او اشاره می کردیم که مانیتور را ببینند. در همانجا ولاسکو رو به من گفت:"تو خفه شو" من هم سمت او رفتم اما بازیکنان و کادر فنی من را نگه داشتند.
صبح بازی دو تیم تمرینی سبک را در سالن آزادی انجام دادند و آماده می شدند تا عصر مسابقه بدهند. مسئولان برگزاری مسابقه هم مشغول آماده کردن سالن بودند که ناگهان وسط تمرین صدای سرود ملی آرژانیتن از تمام بلندگوهای سالن بلند شد. ولاسکو با USB سرود ملی آرژانتین را به مسئول صدابرداری سالن داده بود و با اینکه می دانست باید تمرین در سکوت برگزار شود کل ورزشگاه با صدای بلند سرود ملی پخش شد. همه متعجب برگشتند و به او نگاه می کردند و باور نکردنی اینکه او با این آهنگ می رقصید. واقعا کارهای او برای برخی بازیکنان غیر قابل باور بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها