چهار مرد که در جریان انتقال مردی معتاد به کمپ باعث به مرگ وی شده بودند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۳۹
مرگ مشکوک مرد معتاد در راه کمپ

به گزارش جام‌جم، عصر یکشنبه ماموران کلانتری 142 کن در تماس با بازپرس دشتبان، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، او را در جریان مرگ مردی 40 ساله در کمپ ترک اعتیادی در غرب پایتخت قرار دادند.

بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران بررسی صحنه جرم و گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در کمپ حاضر و با جسد مردی 40 ساله روبه‌رو شدند.

تحقیقات نشان می‌داد زمانی که امدادگران اورژانس در کمپ حاضر شدند برای نجات جان او خیلی تلاش کردند اما بی‌نتیجه مانده بود.

آثار خراش، ضربه‌های شوکر و دستبند و پابند روی بدن وی دیده می‌شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او آغاز شد.

ماموران با تحقیق از مسئول کمپ متوجه شدند مرد فوت شده توسط چهارنفر از افرادی که با کمپ همکاری دارند به آنجا منتقل شده و او را نمی‌شناخته است. در این مرحله خانواده مرد فوت شده نیز شناسایی و آنها به کلانتری کن احضار و تحقیقات از آنها آغاز شد.

برادر مقتول به افسرتحقیق گفت: برادرم به شیشه معتاد بود. حتی چند بار نیز در کمپ بستری شده بود. این اواخر مدام شیشه‌های خانه را می‌شکست، همه را اذیت می‌کرد. از اذیت‌های او خسته شده بودیم. سرانجام تصمیم گرفتیم دوباره او را به کمپ منتقل کنیم. با دفتر یک کمپ تماس گرفتم. نشانی خانه مان را دادم. بعد از ظهر آنها آمدند. خواستم چون برادرم سه چاقو در خانه داشت، موقع بردن وی مراقب باشند. آنها آمدند و به زور برادرم را با خود بردند. آنها شوکر و اسپری اشک‌آور داشتند و ضربه‌هایی به برادرم زدند. او را داخل خودرویی انداختند و به سمت کمپ حرکت کردند.

با اطلاعات به‌دست آمده، مشخصات چهار جوانی که او را به کمپ آورده بودند شناسایی و آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که یکی از آنها بامداد دیروز تسلیم پلیس شد و ساعاتی بعد سه همدست وی نیز بازداشت شدند و به دادسرا منتقل شدند.

هادی یکی از متهمان به قاضی پرونده گفت: من خودم چند سال در کمپ بودم و اعتیادم را ترک کردم. روزحادثه با خرید شکلات برای دیدن دوستانم به کمپ رفته بودم. همانجا شاهین، امیر و علی از من خواستند برای آوردن یک معتاد همراهشان بروم. سوار پرایدم شدند و رفتیم.

وی افزود: مرد معتاد در آن خانه مواد مصرف می‌کرد که سر رسیدیم. او نمی‌خواست با ما بیاید اما زمانی که برادرش به ما اسپری اشک آور داد و دو مرتبه به او زدیم، حاضر شد بیاید. نمی‌دانم چه کسی شوکر به او زد. اما دو نفر از دوستانم به‌دلیل تقلاهایی که مقتول می‌کرد، او را در داخل خودرو کتک زدند و دست و پایش را با دستبندهای پلاستیکی بسته بودند. البته کتک‌ها آن‌قدر شدید نبود که باعث مرگش شود. نمی‌دانم علت مرگ او چه بود.

با توجه به گفته‌های او، سه نفر دیگر هم گفته‌های متناقضی را بیان کردند تا این که دو نفر از متهمان اعتراف کردند مقتول را چون مقاومت می‌کرد، چندبار کتک زده‌اند. این در حالی بود که برادر مقتول نیز مدعی شد اسپری اشک آور به متهمان نداده تا به صورت برادرش بزنند.

چهار متهم پرونده به اتهام مشارکت در صدمه بدنی منجر به مرگ و آدم‌ربایی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها