فرمانده نیروی زمینی سپاه:

داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست، تاکید کرد: استکبار جهانی سرمایه‌های مادی و انسانی جامعه اسلامی را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۶۶
داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار محمد پاکپور در همایش هم‌اندیشی سران طوایف که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و سران طوایف و معتمدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، با تاکید بر اینکه داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست، اظهار کرد: استکبار جهانی دست روی نقطه‌ای گذاشته است تا سرمایه‌های مناسبی که در جامعه اسلامی وجود دارد را از بین ببرد.

وی افزود: داعش و استکبار جهانی توسط خود مسلمانان از بین بردن سرمایه‌های مادی و انسانی را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه«دشمن برای نفوذ در بین مردم و مسؤولان بسیار تلاش می‌کند که باید بسیار هوشیار باشیم»، به حملات تروریستی روز شنبه تهران اشاره و خاطر نشان کرد: داخل کشور ما این وحدت وجود دارد و این چند مورد حرکات تروریستی مربوط به هیچ قوم و مذهبی نیست.

پاکپور تاکید کرد: در جنوب شرق کشور امنیت ما در مرزها توسط مردم تامین می‌شود و همین اقدام مورد هجوم دشمن قرار گرفته است زیرا این کار سبب انسجام و وحدت بین مردم و مسؤولان شده و دشمن این را نمی‌خواهد.

وی همچنین بیان اینکه «مردم سیستان و بلوچستان با وحدت و انسجامی که دارند، از نا امنی در منطقه جلوگیری می‌کنند»، اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی در منطقه گسترده جنوب شرق کشور یکی از رمزهای موفقیت در مقابل دشمنان است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به سران طوایف تصریح کرد: اتحاد و انسجام و وحدت خود را به سطح مطلوب رسانده تا کسی نتواند در میان شما تفرقه ایجاد کند.

پاکپور در پایان با اشاره اینکه امنیت سیستان و بلوچستان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد، گفت: مردم این منطقه همکاری بسیار خوبی با مسؤولان امنیتی در تامین امنیت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها