تهیه کننده ویژه برنامه افطار رادیو ایران خبر داد

تکنیک های مناسب برنامه سازی

تهیه کننده ویژه برنامه افطار رادیو ایران گفت:یکی از نکات مثبت برنامه که هم سال گذشته و امسال با استقبال مواجه شد ،فرم اجرایی برنامه است که ما سعی کردیم از تکنیک های برنامه سازی به جا و مناسب استفاده کنیم .از جمله در ورودی برنامه و مهم تر از آن در باکس اذان گاهی که حدود 30 تا 40 دقیقه برنامه بدون موسیقی منتهی به اذان مغرب به افق تهران می شود به طوری که با طراحی صدا جای خاص موسیقی در این بخش احساس نشود».
کد خبر: ۱۰۴۰۶۴۰
تکنیک های مناسب برنامه سازی

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان گفت: در هر برنامه یکی از صفات الهی به عنوان موضوع محوری مطرح می شود که سعی کرده آن را در فضای اجتماعی تعریف کرده و سوالی در این خصوص مطرح کنیم که مخاطبان در برنامه مشارکت داشته باشند.این صفات الهی در آیتم انتهایی برنامه با عنوان «یک قدم نزدیکتر» تجمیع شده و هر روز یک صفت به این اوصاف اضافه می شود .ضمن اینکه همزمان در رادیو نمای ایران این مسیر طی می شود.

تهیه کننده «از تو به یک اشاره» ویژه برنامه افطار رادیو ایران با اشاره به بخش های مختلف برنامه می گوید: ورودی که اشاره به موضوع محوری برنامه دارد، «تلالو» که محتوای آن سخنان علمای دین در باره اخلاق و موضوعات برنامه است. «سی روز در استان» که هر روز به یکی از استان های کشورمان سر می زنیم تا از رسوم خاص شهرها و استان ها در ماه مبارک رمضان با خبر شویم. «از حرم تا حریم» گفتگو با خانواده شهدای مدافع حرم و پیام های اخلاقی ائمه جمعه شهرستان های مختلف از دیگر بخش های این برنامه است.

«از تو به یک اشاره» ویژه برنامه افطار رادیو ایران است که به دلیل استقبال مخاطبان دومین سال متوالی به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان گویندگی فاطمه آل عباس و با همکاری استادعلی رضا فتحی پور، سعید توکلی، نسیم رفیعی،فاطمه نیرومند ،گیتی محمدی، حسن همایی،سارا آقا محمدی ، احسان زارع، متین السادات فیروزی، افسانه خیرخواه،لیلا حسین پور ،سیما بلوری،محسن دین محمد و... از ساعت 19:30 تا 21 روی آنتن رادیو ایران می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها