سودای سفر به ترکیه، دست پسر 16ساله افغان را به خون هموطنش آلوده کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۳۶
پسر 16 ساله برای سفر به ترکیه آدم کشت

به گزارش جام‌جم، بهمن 89 وقوع یک فقره قتل در یک ساختمان نیمه‌کاره به پلیس شرق تهران اطلاع داده شد. پسری نوجوان، اهل افغانستان با اصابت چاقو کشته شده بود.

تحقیقات نشان می‌داد که شب حادثه، دو پسر افغان برای خوردن شام به اتاق مقتول رفته بودند. با کشف این سرنخ، هویت متهمان شناسایی و هردویشان دستگیر شدند.

یکی از آنها که پسری 16 ساله بود در بازجویی‌ها به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد تا پرونده‌اش برای رسیدگی در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربان‌زاده قرار گیرد.

صبح دیروز، در ابتدای جلسه دادگاه، درخواست معاون قوه قضاییه مبنی بر قصاص به وکالت از اولیای دم که هنوز شناسایی نشده‌اند، قرائت شد.

سپس متهم که اکنون مردی 23 ساله است، گفت: «مدتی قبل از حادثه می‌خواستم به ترکیه سفر کنم اما خانواده‌ام حاضر به پرداخت هزینه سفرم نبودند. با آنها درگیر شدم و از خانه بیرون زدم. حوالی تهرانپارس می‌چرخیدم که با مقتول آشنا شدم. او در یک ساختمان نیمه‌کاره کارگری می‌کرد. وقتی با هم دوست شدیم گفت مقداری طلا دارد و آنها را پیش خود نگه می‌دارد. همانجا وسوسه شدم طلاهایش را بدزدم و با پولش به ترکیه سفر کنم. روز حادثه همراه دوستم به اتاق مقتول رفتیم. اول دوستم با چکش به سر مقتول زد و بعد من با چاقو چند ضربه به او زدم که باعث قتلش شد.»

او در آخرین دفاع نیز درخواست بخشش کرد تا قضات با اعلام پایان جلسه برای صدور حکم وارد شور شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها