کاراکتر ابرقهرمان «ددپول» در یک مجموعه تلویزیونی تازه به یک آدم انیمیشنی تبدیل می‌شود. دانلد گلاور، برنامه‌ساز موفق قاب کوچک که مجموعه «آتلانتا»ی او با استقبال زیادی روبه‌رو شده، قصد دارد با نسخه کارتونی ددپول موفقیت مشابهی را تکرار کند. شرکت فیلمسازی مارول که امتیاز کاراکتر کمیک‌استریپی ددپول و ماجراجویی‌های آن را در اختیار دارد، در تولید نسخه انیمیشنی ددپول با گلاور همکاری خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۳۷۷۷۹
«ددپول» انیمیشنی، مهمان تازه تلویزیون

تمایل رسانه تلویزیون برای تولید مجموعه‌ای با محوریت کاراکتر ددپول در حالی به نتیجه می‌رسد که نسخه سینمایی ددپول در سال گذشته میلادی، با استقبال بالای تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شد. با آن‌که قرار است قسمت‌های بعدی این فیلم سینمایی تهیه و تولید شود، قاب کوچک هم سهم خود را از این ابرقهرمان بی‌دست و پا می‌خواهد! داستان مصور ددپول درباره جوانی به نام وید ویلسن است که بر اثر اتفاقی، صاحب قدرت‌های زیاد شده و لقب یک ابرقهرمان را می‌گیرد. او با لباس قرمز و نقابی که تمام چهره اش را پوشانده، به نبرد با کاراکترهای منفی و خبیث ماجرا می‌رود.

دانلد گلاور توضیح زیادی درباره چند و چون مجموعه انیمیشنی خود نداده است. با این حال تا اینجای کار معلوم شده که فصل اول آن در ده اپیزود 40 دقیقه‌ای وارد مرحله تولید می‌شود و قرار است فصل‌های بعدی آن نیز ساخته شود. رایان رینولدز هم که در نقش کاراکتر ددپول/ وید ویلسن بازی کرد، به عنوان صدا پیشه با نسخه تلویزیونی همکاری دارد و صدایش را به شخصیت انیمیشنی ددپول قرض می‌دهد. فیلمنامه اپیزودهای فصل اول را دانلد گلاور با همکاری برادرش، استفن نوشته و پاییز سال آینده میلادی به عنوان زمان پخش مجموعه درنظر گرفته شده است. شبکه تلویزیونی اف ایکس این مجموعه را روی آنتن خواهد فرستاد. تهیه کنندگان ددپول گفته‌اند این مجموعه حال و هوایی بزرگسالانه دارد و قرار نیست مخاطبان آن فقط قشر سنی کودک و نوجوان باشند.

ددپول یکی از ده‌ها کاراکتر ابرقهرمان داستان‌های کمیک‌استریپی شرکت مارول است که توانسته راه خود را به پرده بزرگ سینما باز کند. او اولین‌بار سال 2008 به عنوان یکی از شخصیت‌های فرعی فیلم «ریشه‌های مردان ایکس» ظاهر شد.شمشیربازی و حرکات کمدی‌گونه او به دل تماشاگران نشست. استقبال خوب تماشاگران از ددپول، تهیه‌کنندگان فیلم در کمپانی فوکس قرن بیستم را به صرافت تولید یک فیلم مستقل سینمایی با محوریت این کاراکتر انداخت. این حرکت با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد و قسمت اول فیلم با هزینه تولید متوسط 58 میلیون دلاری‌اش، توانست در سطح جهانی به فروش خیره‌کننده 783 میلیون دلاری دست پیدا کند. 363 میلیون از این رقم، متعلق به آمریکای شمالی است. تیم میلر، کارگردان قسمت اول، دومین قسمت آن را برای نمایش عمومی در فصل تابستان 2018 آماده می‌کند. منتقدان تلویزیونی عقیده دارند با وجود حضور نسخه سینمایی ددپول و برخورد مثبت تماشاگران با آن، استقبال از نسخه انیمیشنی آن در قاب کوچک هم مناسب و خوب خواهد بود.

منبع: امپایر آنلاین

مترجم: کیکاوس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها