ویژه برنامه های روز 14 و 15 خرداد شبکه یک سیما اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۸۴
اعلام ویژه برنامه های 14 و 15 خرداد شبکه یک سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، در روزهای یک شنبه و دوشنبه چهارده و پانزده خرداد ویژه برنامه های مختلفی پیرامون شخصیت و قیام امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب و مباحث پیرامون واقعه 15 خرداد به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

مردی برای فردا برنامه ای پنج قسمتی است که زندگی سیاسی امام خمینی (ره) را روایت می کند. این برنامه از فردا پنج شنبه 11 خرداد تا دوشنبه 15 خرداد پخش می شود.

برنامه تحلیلی نگاه یک هم شنبه 13 خرداد حوالی ساعت 23 بصورت زنده و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی از حسینه جماران پخش خواهد شد.

خاطرات روزهای داغ هم مستندی است که روایت های مردم و مسئولان و نزدیکان رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به تصویر می کشد.

این مستند 40 دقیقه ای 14 خرداد ساعت 23:15 از شبکه یک پخش خواهد شد.

مستند 20 دقیقه ای روح الله هم که زندیگی امام خمینی را از زاویه ای متفاوت معرفی می کند یک شنبه 14 خرداد ساعت 8:45 به روی آنتن خواهد رفت.

مهر خاوران هم نام برنامه ای دیگری است که روز دوشنبه 15 خرداد ساعت 7:15 پخش خواهد شد.

همچنین در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) سخنرانی مقام معظم رهبری بطور زنده و از ساعت 19 از حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی پخش می شود.

اندیشه های جاوید مستند دیگر است که به موضوع اندیشه های امام خمینی در موضوع استکبار ستیزی می پردازد.

در این برنامه از بحث کاپیتالاسیون و انجمن های ایالتی و ولایتی که اولین مخالفت و رویارویی حضرت امام با دولت آمریکا بود تا حادثه طبس و دخالت نظامی آمریکا به خاک ایران را روایت می کند. سهراب فاضلیان تهیه کننده این مستند 20 دقیقه ای است که 14 خرداد حوالی ساعت 14:45 از شبکه یک پخش خواهد شد.

همچنین مستند در مسیر آزادی به تهیه کنندگی هومن نیری کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که روز 15 خرداد حوالی ساعت 14:45 به روی آنتن می رود.

این مستند درباره نگاه امام خمینی(ره) به زنان و نقش زنان در جامعه از سال 42 تا 1357 و تاثیر این قشر جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی است.

در این مستند 25 دقیقه ای به جایگاهی که زنان پس از پیروزی انقلاب به آن دست می یابند اشاره می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها