پست های اینستاگرامی هنرمندان ایرانی درباره انفجار کابل

کابل زیبا غرق در خون / فهمیدی ٩٠ نفر یکجا در کابل مُردند؟! + تصاویر

صبح امروز انفجاری مهیب در نزدیکی سفارتخانه های خارجی در کابل به وقوع پیوست که بر اثر آن حدود۶۰ نفر کشته شدند.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۵۹
حدود 60 کشته بر اثر انفجار در کابل

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، صبح امروز انفجاری مهیب که گفته می شود در نزدیکی سفارتخانه های خارجی در کابل صورت گرفته است، بار دیگر این شهر را لرزاند.

این انفجار ساعت ۸:۱۲ در نزدیکی چهار راه زنبق و در منطقه دیپلمات نشین «وزیر اکبرخان» کابل رخ داده است. به گفته شاهدان عینی این حادثه در اثر انفجار یک ماشین بمبگذاری شده به وقوع پیوسته و بر اثر آن دستکم ۶۰ نفر کشته و زخمی شدند.

این انفجار در منطقه‌ای از شهر کابل روی داده که کاخ ریاست جمهوری و شماری از سفارتخانه‌های خارجی در آن واقع است. گزارش‌های اولیه حاکی از آسیب به چندین دستگاه خودرو و همچنین ساختمان‌های نزدیک محل انفجار است. برخی از منابع خبری محل انفجار را نقطه‌ای در نزدیکی سفارت آلمان و عامل انفجار را یک خودرو بمبگذاری شده گزارش کرده‌اند.

هنوز جزئیات بیشتری از این واقعه و تلفات احتمالی آن در دست نیست. خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در کابل اعلام کرد وقوع انفجار قوی نزدیک دفتر این خبرگزاری در کابل سبب شکستن شیشه های دفتر و شوک خبرنگار خبرگزاری شده است. همچنین موج انفجار باعث شده خبرنگار صدا و سیما قادر به راه رفتن نباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها