نقوی حسینی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

شکست عربستان در اجماع سازی علیه ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اختلافات ریاض- دوحه را شکست بزرگی برای آل سعود در اتحاد کشورهای منطقه علیه ایران دانست و گفت:عربستان به آمریکا و رژیم صهیونیستی قول داده است کشورهای منطقه را علیه ایران متحد کند ولی در رسیدن به این هدف شوم خود شکست خورده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۵۰
شکست عربستان در اجماع سازی علیه ایران

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:عربستان نماینده اجرای اهداف آمریکا در منطقه است و خود را فرمانده ناتوی عربی می داند،طبیعی است که کشورهای واقع گرا زیر بار سیاست آمریکایی - صهیونیستی آل سعود نروند.

وی افزود:اکنون مسئولان کشورهای قطر،عمان و کویت از خود می پرسند چرا باید با کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران که خیر خواه منطقه است تنش داشته باشند؟ کشورهای منطقه منافع خود را در تعارض با اهداف و خواسته های عربستان یافته اند و حاضر به پذیرش دیکته های آل سعود نیستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامهای سفر دونالد ترامپ به عربستان گفت: سفر ترامپ به منطقه سه پیام داشت،اول اینکه این سفر پیام آور تقویت و پشتیبانی از تروریسم و دولتهای تشکیل دهنده آن بود و همه می دانند رژیم آل سعود داعش را تشکیل داده و گروههای تروریستی را حمایت می کند.

وی گفت:افتتاح مرکز ضد تروریسم در ریاض با حضور مسئولان سعودی - آمریکایی یک نمایش افتضاح و سخیف بود.

نقوی حسینی تاکید کرد:پیام دوم سفر ترامپ جنگ افروزی در منطقه بود که با قرارداد 110 میلیارد دلاری تسلیحاتی آمریکا - عربستان وارد فاز عملیاتی شده است.

وی یاد آورشد:تفرقه افکنی در بین کشورهای اسلامی هدف دیگر سفر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه بود که با تشکیل ناتوی عربی و اعمال سیاستهای قیم مآبانه از جانب عربستان می خواهند این به هدف برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها