پلیس در جست‌وجوی دزد حرفه‌ای است که با جعل عنوان مامور بانک و اداره بیمه به خانه‌های مردم دستبرد می‌زند.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۱۲
پلیس در تعقیب دزد طلای مادربزرگ‌ها +عکس

به گزارش جام‌جم، 20 فروردین امسال زنی با پلیس تماس گرفت و از دستبرد به خانه‌اش در خیابان حبیب‌اللهی خبر داد. بعد از این تماس ماموران کلانتری 118 ستارخان، در آنجا حاضر شدند و معلوم شد مردی به خانه زن 65 ساله دستبرد زده و بیش از 80 میلیون تومان طلا، جواهر و پول از وی سرقت شده است.

ماموران به تحقیق از شاکی پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: ساعت 15 بیستم فروردین امسال تنها بودم. زنگ در به صدا درآمد. زمانی که مقابل در خانه رفتم، مردی را دیدم. او خودش را مامور بانک معرفی کرد و مدعی شد در قرعه‌کشی بانک برنده چند میلیون تومان شده‌ام. مدارک شناسایی‌ام را خواست که به خانه‌ام دعوتش کردم. او در اتاق بود و به سمت کمد دیواری رفتم تا مدارک را بردارم که متوجه شدم آن مرد پشت سرم ایستاده است. زمانی که به او اعتراض کردم، به من حمله کرد. من نقش زمین شدم. پول و طلا و جواهراتم را از داخل کمد دزدید و فرار کرد.

در ادامه جست‌وجوی پلیسی معلوم شد متهم فراری به سرقت‌های مشابه دیگری نیز دست زده است. تحقیقات نشان می‌داد متهم با معرفی خود به عنوان مامور اداره بیمه و کارمند بانک به بهانه پرداخت مستمری و برنده شدن طعمه‌هایش در قرعه‌کشی بانک به خانه آنها راه یافته و به سرقت از خانه‌‌ها دست زده و با یک موتورسیکلت گریخته است.

در این مرحله از تحقیقات، ردپای دزد حرفه‌ای به نام «فریدون» که 13 سابقه کیفری از جمله کلاهبرداری، کیف‌ قاپی و سرقت خانه دارد، به دست آمد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به فراری بودن متهم، با درخواست بازپرس پرونده تصویر دزد فراری بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی از مخفیگاه او خبر دارند، موضوع را به پلیس خبر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها