داریوش فرهنگ گفت: در سریال «نفس» نقش کوتاه اما پیچیده‌ای را ایفا کردم که مخاطب بسختی به آن پی می‌برد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۸۲
نقشم در «نفس» کوتاه اما پیچیده‌ است

این بازیگر تلویزیون درخصوص ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی نفس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: در این سریال نقش متفاوتی را ایفا می‌کنم که کوتاه و بشدت مؤثر و پر از رنگ‌آمیزی‌های شخصیتی است. «نفس» اولین نقش کوتاهی است که در زندگی‌ام بازی کردم که آن هم به‌خاطر اطمینانی که به نوع کارش داشتم با جلیل سامان همکاری کردم.

وی در توضیح نقش خود در این سریال اظهار کرد: در مورد نقشم فقط این را می‌توانم بگویم که نقش کوتاه اما متفاوتی را در این سریال ایفا می‌کنم که پیچیدگی و زیبایی‌های بسیاری دارد و مخاطب را با خود همراه می‌کند.

فرهنگ درخصوص پذیرفتن نقش در دنیای هنر تصریح کرد: هرگز در تعارفات کاری نقشی را قبول نکردم و هرگز نیازمند نام و نان نبودم. همیشه سعی کردم با کاری که می‌کنم مؤثر و تأثیرگذار باشم، من برای نگاه مخاطب ارزش قائلم و به هر قیمتی ایفاگر نقشی نمی‌شوم.

کارگردان فیلم سینمایی «رز زرد» در مورد بازی در سریال «رفقای قدیمی» بیان کرد: سریال جدیدی از حسین سهیلی‌زاده به نام «رفقای قدیمی» درحال تصویربرداری است که شش ماه است سر این پروژه هستم و در این کار با مهدی هاشمی هم‌بازی هستم، به نوعی با رفیق قدیمی خودم که از ابتدای شروع این حرفه با هم شروع کردیم که دست بر قضا ما دو نفر در این سریال در کنار هم قرار گرفتیم که نیم‌قرن با هم رفیق بودیم و تداعی خاطرات خوشی برایمان شده است.

وی خاطرنشان کرد: عشق اگر در زندگی آدم نباشد، به سراغمان هم نمی‌آید؛ اگر بخشنده نباشیم، بخشندگی به سراغمان نمی‌آید، باید قدر لحظات را دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها