یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به افشاگری یک روزنامه صهیونیستی مبنی بر اینکه بخش کلانی از قرارداد تسلیحاتی میان آمریکا و عربستان، سهم شرکت های اسرائیلی خواهد شد، گفت: آمریکا سهم رژیم صهیونیستی از قرارداد 110 میلیارد دلاری تسلیحاتی با عربستان و نیز از قرارداد 380 میلیارد دلاری سرمایه گذاری سعودی ها در آمریکا را می پردازد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۳۱
بخش کلانی از قرارداد تسلیحاتی عربستان با آمریکا نصیب اسرائیل می شود

اسماعیل کوثری در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: مسئولان عربستان تابع محض آمریکا هستند و هیچگونه اراده ای از خود ندارند و لذا آمریکائیها هم راستا با رژیم صهیونیستی، عربستان را می دوشند و سهم اشغالگر قبله نخست مسلمانان را هم می پردازند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در اصل منافع اسرائیل را در اولویت خود قرار داده است تاکید کرد:این بدبختی مردم مسلمان عربستان است که پولشان نصیب اشغالگران قدس شریف می شود و مسئولانشان هیچگونه اراده ای از خود ندارند.

وی درباره اختلافات قطر با عربستان پس از سفر ترامپ به ریاض گفت: به نظر می رسد مسئولان سیاسی قطر واقع بینانه عمل و بر اساس عقلانیت تصمیم می گیرند چرا که آل سعود با عملکردی که دارد در حال سقوط می باشند و مسئولان دیگر کشورهای عربی نمی خواهند به سرنوشت حکام سعودی گره بخورند.

کوثری یاد آور شد:رژیم آل سعود حامی اصلی تروریستها در منطقه چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ تسلیحاتی است و شریک جنایات و آدم کشی ها است و در حمله به کشور یمن نیز جنایات بیشماری مرتکب شده و در عین حال شکست خورده است و لذا کشورهایی مانند قطر نمی خواهند از یک رژیم ورشکسته و در حال سقوط تبعیت کنند.

وی افزود:حاکمان آل سعود از هرگونه انتقاد بشدت خشمگین می شوند و به آن واکنش خصمانه نشان می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها