پس از عرضه وی 10 در سال 2015 و وی 20 در سال 2016، انتظار می‌رود که ال جی گوشی وی 30 (LG V30) را تا اواخر امسال وارد بازار کند. با اینکه وی 10 و وی 20 دارای صفحه نمایش اضافه کوچکی در بالای صفحه اصلی بودند، اما این احتمال وجود دارد که وی 30 با طراحی متفاوتی وارد بازار شود.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۵۵
طراحی اولیه جالب ال جی وی 30  + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، با توجه به عکسهایی که از نمونه‌های اولیه وی 30 منتشر شده، به نظر می‌رسد که ال جی تصمیم گرفته تا این گوشی را با طراحی جدید و به عنوان یک گوشی کشویی وارد بازار کند، به این ترتیب که یک صفحه نمایش کوچکتر در زیر صفحه اصلی قرار گرفته واطلاعات اضافی و اپلیکیشن‌هایی که به آنها نیاز دارید را نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش بزرگ تجربه کاربری بسیار کاربردی‌تری را نسبت به وی 10 و وی 20 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این صفحه نمایش دوم می‌تواند به عنوان صفحه کلید عمل کرده و فضای بزرگتری را در صفحه نمایش اصلی به کاربران ارائه کند.

این تصاویر توسط ایوان بلس (Evan Blass @evleaks) که یکی از معتبر ترین افراد در زمینه درز اطلاعات به رسانه‌ها است منتشر شده. البته او توضیح داده که این تصاویر طراحی نهایی ال جی وی 30 نیستند و این احتمال وجود دارد که گوشی جدید ال جی دارای طراحی کاملا متفاوتی باشد.

همچنین تصاویر دیگری منتشر شده که سایر کاربردهای صفحه نمایش دوم را نمایش می‌دهد. در صورتی که این تصاویر واقعی باشند، باید منتظر دستگاهی مشابه با سری گوشی‌های محبوب ال جی شکلات باشیم. این سری از گوشی‌های کشویی ال جی حدودا 10 سال پیش وارد بازار شدند و محبوبیت زیادی کسب کردند.

پیش از این گزارش شده بود که ال جی وی 30 احتمالا در ماه سپتامبر (یک سال پس از ارائه وی 20) معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی از هدست واقعیت مجازی گوگل دی دریم (Daydream) پشتیبانی کرده و اولین پرچمدار ال جی خواهد بود که دارای صفحه نمایش OLED است. (شاید هم دو صفحه نمایش OLED!)

نظر شما چیست؟ آیا طراحی کشویی ال جی وی 30 با دو صفحه نمایش بزرگ توجه شما را جلب کرده است؟

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها