مدیرخبرگزاری النخیل عراق درارتباط با آخرین وضعیت آزاد سازی موصل از چنگال داعش اظهار داشت:در حال حاضر 96 درصد شهر موصل آزاد شده و به احتمال زیاد قبل از عید فطر دومین شهر عراق به آغوش کشور باز خواهد گشت.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۵۹
آخرین وضعیت آزاد سازی موصل/ از ظهور گروه تروریستی جدید تعجب نمی کنیم

محمد علی حکیم در گفتگو با جام جم آنلاین افزود:نفس های تروریستهای داعش در موصل به شماره افتاده و مردم این شهر خود را آماده برپایی جشن آزادسازی شهرشان همزمان با عید سعید فطر می کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و عربستان با حمایت از گروه های تروریستی به ناامنی در منطقه دامن می زنند گفت: پول های عربستان صرف ناامنی منطقه می شود.

مدیرخبرگزاری النخیل عراق تاکید کرد:اگر دخالت قدرتهای خارجی مانند آمریکا نبود عراق بیش از اینها از شر داعش رهایی یافته بود،وقتی نیروهای عراقی می خواهند منطقه ای را آزاد کنند آمریکا و همپیمانان منطقه ای او می گویند کدام نیرو حضور داشته باشد و کدام نیرو حضور نداشته باشد.

وی گفت:وقتی نیروهای عراقی آماده آزادسازی شهر تلعفر شدند ترکیه با شرکت نیروهای حشدالشعبی در این عملیات مخالفت کرد در حالیکه آنکارا حق مداخله در امور داخلی عراق را ندارد.

حکیم با بیان اینکه تصور می شود داعش تا پایان سال 2018 میلادی از عراق ریشه کن شود اظهار داشت:البته با نابودی داعش اگر گروه تروریستی جدیدی ظهور کند جای تعجب نخواهد داشت.

وی افزود: در دوره بوش شاهد تشکیل طالبان و القاعده بودیم،دز زمان اوباما نیز داعش پدید آمد و اکنون نوبت ترامپ است تا برای حفظ امنیت رژیم صهونیستی گروه تروریستی جدیدی با پول های عربستان تشکیل دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها