شش کارگردان موفق ساخت مجموعه مستند در امتداد فلق را مقابل دوربین بردند.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۵۴
ساخت مجموعه مستند در امتداد فلق با تلاش شش کارگردان

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، مهران رستمی تهیه کننده مجموعه در امتداد فلق گفت: این مجموعه 60 قسمتی هر بار داستان یکی از کسانی که زندگی خود را وقف پیشرفت زندگی مردم روستایی کشورش کرده است، به تصویر می کشد.

جواد مزدآبادی، رضا ابوفاضلی، مهدی رمضانی، رضا عطار، مصطفی تقی زاده و مهران رستمی از جمله کارگردان های این مستند داستانی هستند که در شیراز، قزوین، و.... ساخته شده است.

مهدی رمضانی یکی از کارگردان های این مجموعه که ساخت مستند «الموت» از این مجموعه را برعهده داشته است، گفت: موضوع در امتداد فلق درباره روحانیونی است که از شهر به روستا مهاجرت کرده اند و با زندگی در کنار مردم روستا، تحولی در زندگی شان بوجود آورده اند.

کارآفرینی، ساخت مجموعه فرهنگی، ساخت مسجد، احیای زمین های بایر، ساخت مدرسه و... از جمله اقدامات تاثیر گذاری است که هر یک از این مبلغان روحانی در روستاهاانجام داده اند و در این مستند به تصویر کشیده می شود.

آشنایی با روحانی که مسئولیت رسیدگی به امور فرهنگی 110 روستاهای قزوین را برعهده دارد و با هزینه شخصی و احیای زمین های کشاورزی و گندم کاری اشتغالزایی در روستا ایجاد کرده است از جمله موضوعات مستند در امتداد فلق است که به کارگردانی مهدی رمضانی ساخته شده است.

این مجموعه که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه یک ساخته شده، قرار است از امروز ششم خرداد، روزهای زوج حوالی ساعت 15 : 17 از شبکه یک پخش شود.

عوامل دست اندار کار این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده مهران رستمی، گوینده و مجری طرح عباس لهراسبی و نویسنده عباس اکرمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها