جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال

انگلیس و ونزوئلا فینالیست‌ شدند

تیم ملی فوتبال جوانان به تلخ ترین شکل ممکن از دور رقابت های جام جهانی جوانان کنار رفت و از یک صعود تاریخی بازماند.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۰۸
پرتغال 2 ـ ایران 1 / ویدئو چک صعود تاریخی ایران را سوزاند

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی جوانان در حالی که دو مسابقه قبلی خود را با یک پیروزی و یک باخت پشت سر گذاشته بود در سومین بازی مرحله گروهی مقابل پرتغال قرار گرفت، مسابقه ای که می توانست صعود تاریخی جوانان ایران به مرحله حذفی را رقم بزند.

ترکیب تیم ملی ایران:

شهاب عادلی، مهران درخشان مهر، علی شهسواری، عارف غلامی، نیما طاهری، امید نورافکن، سینا خادم پور، رضا شکاری(80 حسین ساکی)، مهدی مهدی خانی، علی شجاعی و رضا جعفری
سرمربی: امیرحسین پیروانی

ترکیب تیم ملی پرتغال:

دیه گو کاستا، فررو(49 هلدر)، یوری ریبرو، دیه گو گونچاوز، پدرو دلگادو، آندره ریبرو، جورج فرناندس، فلورنتینو لوییس، دیه گو دالوت، خوزه گومز و میگویل لوئیز(26 ژاداس)
سرمربی: پیکسه

در دقیقه 41 ملی پوشان ایران و رضا شکاری به مانند بازی قبلی باز هم خیلی زود موفق به گلزنی شدند، ارسال شجاعی از روی نقطه کرنر با ضربه سر زیبای شکاری دروازه پرتغالی ها را باز کرد تا ملی پوشان ایران از حریف پیش بیفتند.

اما در دقیقه 54 ارسال پرتغالی ها از روی نقطه کرنر با دفع ناقص دروازه بان ایران به گونچاوز رسید و وی نیز با شوت فنی و زیبا دروازه ایران را باز کرد.

در دقیقه 74 اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد تا یک ضربه پنالتی گرفته شده از سوی داور از ایران گرفته شود، داستان از این قرار بود که حرکت نورافکن و برخورد توپ به دست بازیکن پرتغالی یک پنالتی برای ایران به همراه آورد و داور نیز به نشانه پنالتی در سوت خود دمید اما پس از اعتراض پرتغالی ها و انجام ویدئو چک، پنالتی از ایران پس گرفته شد.

در ادامه و در دقیقه 86 حمله پرتغالی ها و فشار آنها روی دروازه ایران بالاخره ضربه نهایی را به ایران زد و حرکت سیلوا بین مدافعان ایران با ضربه او ادامه یافت اما این شوت پس از برخورد با نیما طاهری وارد دروازه ایران شد.

در ادامه این مسابقه با همین نتیجه پایان یافت تا ملی پوشان جوان ایران به راحتی صعود به مرحله حذفی را از دست بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها