نمایشگر 4.7 اینچی و اندروید نوقا؛

گوشی سامسونگ گلکسی فیل رونمایی شد

طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده سامسونگ قصد دارد مراحل طراحی و توسعه گلکسی اس ۹ را از هم اکنون آغاز کند. در ضمن شایعاتی در مورد این گوشی منتشر شده است که بیشتر آن ها تنها بر پایه حدس و گمان است و هیچ منبعی آن ها را تایید نکرده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۲۲
آغاز ساخت گلکسی S9 با اسم رمز «ستاره»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد پرچمدار سال آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ در دسترس نیست و اطلاعاتی که در ادامه ذکر خواهد شد، تنها بر پایه حدس و گمان است. طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده، سامسونگ نمی خواهد زمان را برای طراحی گلکسی اس ۹ از دست بدهد. البته همانطور که می دانید گلکسی نوت ۸ سامسونگ هنوز معرفی و رونمایی نشده است و در حال حاضر تنها یک سری شایعات که به صورت رسمی تایید نشده اند، در مورد این گوشی منتشر شده است؛ اما گویا سامسونگ تصمیم گرفته است فعالیت های مربوط به توسعه و طراحی گلکسی اس ۹ را زودتر از زمان برنامه ریزی شده آغاز کند.

چنانچه گزارش منتشر شده از سوی منبعی به نام The Bell صحت داشته باشد، سامسونگ مراحل مربوط به توسعه و طراحی پرچمدار سال آینده خود را سه تا چهار ماه زودتر از موعد مقرر آغاز کرده است. همانطور که گفتیم در حال حاضر تنها می توانیم یک سری حدسیات در مورد این گوشی بیان کنیم. می توان گفت که این گوشی از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ برخوردار خواهد بود و نسخه ای از این گوشی هم با جدیدترین مدل پردازنده اگزینوس که پردازنده اختصاصی شرکت سامسونگ است، روانه بازار خواهد شد. جالب است بدانید که شایعاتی در مورد اسنپدراگون ۸۴۵ نیز منتشر شده است که هنوز تایید نشده اند.

همچنین می توان تصور کرد که طراحی گلکسی اس ۹ تا حد زیادی به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نزدیک است؛ اما ممکن است صفحه نمایش این گوشی و فضای جلوی آن بیشتر از مدل های قبلی باشد. همچین شایعه شده است که این گوشی و گوشی G7 ال جی هر دو دارای مودم ۵G 50X هستند که سرعت دانلود آن به ۵ گیگابیت در ثانیه هم می رسد.

البته لازم به ذکر است که سرعت مذکور تنها بر روی کاغذ برای نسل پنجم اینترنت همراه بیان شده است و قطعا سرعت دانلود به خدمات اپراتور ارائه دهنده اینترنت همراه نیز بستگی دارد؛ اما شایان ذکر است که زمانی که اپراتور حداکثر سرعت ممکن را ارائه دهد، مودم ۵۰X می تواند یک فیلم ۱٫۵ گیگابایتی را تنها در مدت ۲ تا ۳ دانلود کند.

قطعا مثل همیشه در هفته های پیش رو اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی که در حال حاضر دارای کد نام “star 2” است، منتشر خواهد شد. در ضمن شایعات حاکی از آن هستند که هم گلکسی اس ۹ و هم جی ۷ ال جی دارای استاندارد IP 68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. در ضمن شایعات دیگری منتشر شده اند، که بیانگر این هستند که هر دو گوشی دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G هستند که نشان از مقاومت بالای هر دو گوشی است.

نظر شما در مورد گلکسی اس ۹ چیست؟ آیا به نظر شما پرچمدار سال آینده سامسونگ تفاوت زیادی با گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها