آلمازبک آتامبایف، رئیس جمهور قرقیزستان، دو آهنگ خود با گیتار را منتشر کرده است که هر دو همراه با ویدیوهای موسیقی به صورت حرفه‌ای تولید شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۹۱
رئیس جمهوری قرقیزستان خواننده شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بی بی سی، ترانه اول به نام "مادرم" درباره مادر اوست و در روز مادر همراه با ویدیویی که توسط یک استودیوی محلی تولید شده منتشر شده است.

سایت محلی خبری کرتاگ گزارش داده است که رئیس جمهوری قرقیزستان در یک مراسم اعطای جوایز به مادران قرقیز گفته است: "در زندگی من مادرم نقشی ویژه ای ایفا کرده است. اگر مادرم نبود فکر می‌کنم من یک صدم آن چه را کرده‌ام نمی توانستم انجام دهم."

دو روز بعدتر آتامبایف آهنگ دوم خود تحت عنوان "من شما را دوست دارم" نشر کرد که این بار هم با ویدیوی تولیدی شرکت تپتاش همراه بود.

مانند آهنگ "مادرم" این آهنگ نیز با نواختن گیتار و به زبان قرقیزی اجرا می‌شود. هر دو آهنگ واکنش های مثبت بینندگان را در یوتیوب برانگیخته است.

یکی از بیننده گان یوتیوب گفته است "آفرین آتامبایف، شما یک مرد معمولی نیستید" در حالی که یکی از بینندگان دیگر نوشته است "این آهنگ مادران را سخت گریان کرده است است."

این آهنگهای جدید نخستین آهنگ‌های نشرشده توسط رهبر قرقیزستان نیست، اما آنها مهارت قابل تحسین او را در نواختن گیتار نشان داده‌اند که او را با رهبران دیگر در منطقه که نیز آهنگ و موسیقی خود را نشر کرده اند رقیب می‌سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حامد علیرضایی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
۰
۰
مباركه شاید درآمدش از ریاست جمهوری بیشتر باشه !!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها