فرمانده نیروی دریایی ارتش در مجلس:

درصورت تهدید و اقدام، آزموده را آزمودن خطاست

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از چنان آمادگی برخوردارند که هر تهدیدی را در هر منطقه‌ای و از جانب هر اقدام کننده‌ای درهم خواهند شکست.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۷۹
درصورت تهدید و اقدام، آزموده را آزمودن خطاست

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، امیردریادار سیاری که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس سخن می گفت با اشاره به عملیات بیت المقدس در راستای آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: در این عملیات ماشین جنگی دشمن که ازسوی کشورهای مختلف دنیا به لحاظ تجهیزاتی، نیروی انسانی و مالی حمایت می شد، منهدم شد.

وی افزود: این افتخار بزرگی بود که دشمن با این شکست در لاک دفاعی فرورفت و پس از عملیات بیت المقدس هیچ حرکت منظم و منسجمی از جانب آنها در جبهه ها دیده نشد.

سیاری گفت: ایران پس از این عملیات و تا پایان دفاع مقدس به لحاظ شکست استراتژی جمعی دشمن، در جایگاه برتر قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: عملیات بیت المقدس با نتایج چشمگیر و به ویژه دستاوردهای سیاسی و نظامی خود آثار منطقه ای و فرامنطقه ای برای ایران به بار آورد و کیفیت و اعتبار نیروهای مسلح کشورمان و همچنین عزم راسخ ملت قهرمان ایران اسلامی را در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشور به نمایش گذاشت.

وی به اثبات شایستگی رزمی و قابلیت های رزمندگان کشورمان در این عملیات اشاره کرد و گفت: تا آن روز کسی فکر نمی کرد که این توان دفاعی در رزمندگان جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد.

سیاری ضمن تشکر از حمایت های نمایندگان مجلس از نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تجربیات 8 سال دفاع مقدس و حماسه هایی چون عملیات بیت المقدس و همچنین پشتوانه همه جانبه ملت قهرمان ایران اسلامی، نمایندگان مجلس و تحت فرماندهی معظم کل قوا با آمادگی خود هر تهدیدی را در هر منطقه ای درهم خواهند شکست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور با تکیه بر سه مولفه موردنظر فرماندهی معظم کل قوا یعنی ایمان، دانش و شجاعت و در راستای ارتقای سطح آمادگی و توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح کشور از آمادگی کافی برخوردار است و ثابت خواهد کرد که در صورت تهدید و اقدام، آزموده را آزمودن خطاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها