تیم ملی فوتبال جوانان ایران از ساعاتی دیگر در دومین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی جوانان به مصاف تیم ملی جوانان زامبیا می رود.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۳۲
جام جهانی فوتبال جوانان/ در انتظار یک برد دیگر از پسران ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، نخستین دیدار تیم ملی فوتبال جوانان ایران در رقابت های جام جهانی جوانان با برتری تاریخی یک بر صفر ملی پوشان ایران مقابل کاستاریکا رقم خورد. این نخستین برد تیم ملی فوتبال جوانان ایران در رقابت های جام جهانی پس از 40 سال بود. اما جوانان ایران اگر می خواهند تاریخ بزرگ تری را رقم بزنند باید امروز زامبیا را هم ببرند تا به مرحله دوم این رقابت ها برسند.

با نتایجی که تاکنون در رقابت‌های جام جهانی جوانان در کره جنوبی رقم خورده به نظر می‌رسد تنها یک تیم ضعیف در این مسابقات وجود دارد و بازی‌های سنگین و نزدیک به هم ثابت کرده همه تیم‌ها برای صعود به مرحله بعد می‌جنگند و دنبال زنده نگه داشتن شانس‌های صعودشان هستند.

روز گذشته کره جنوبی با برد درخشان مقابل آرژانتین اولین تیم صعودکننده به مرحله بعد شد با درخشش ژاپن دیگر نماینده آسیا و البته ایران در روز نخست حضور یک تیم آسیایی دیگر در مرحله بعد نگاه فوتبال دنیا به آسیا و ایران را تغییر خواهد داد. ایران در صورت برد در بازی امروز 6 امتیازی خواهد شد و حتی می‌تواند نسبت به صدرنشینی امیدوار باشد که البته کار راحتی نیست.

مسابقه دو تیم راس ساعت 12:30 آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها