زنی که با همدستی خواهر نوجوانش شوهر خود را به قتل رسانده است با حکم دادگاه به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۰۲
قتل شوهر با سم

به گزارش جام‌جم، 7 دی 93، ماموران پلیس تهران جسد مردی جوان را در خانه‌اش کشف کردند. تحقیقات از وقوع قتلی خانوادگی حکایت داشت به همین دلیل همسر مقتول بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

او از راز قتل پرده برداشت و گفت: «من و شوهرم با هم اختلافات زیادی داشتیم و دائم با هم مشاجره و درگیری داشتیم. چندی پیش با پسری جوان به نام سعید آشنا شدم. او گفت اگر می‌خواهم از این شرایط خلاص شوم، باید شوهرم را بکشم. ماجرا را به خواهر 14 ساله‌ام، نیلوفر گفتم. وقتی قبول کرد، به داروخانه رفتیم و مقداری قرص خریدیم. آنها را در آبمیوه ریختیم و نیلوفر آن را به شوهرم داد. وقتی خورد، بیهوش شد و فوت کرد.» با اعتراف همسر مقتول، نیلوفر نیز دستگیر شد اما قتل را نپذیرفت و خواهرش را قاتل معرفی کرد. سعید نیز پس از دستگیری، از ماجرا اظهار بی‌اطلاعی کرد.

با این حال، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی قرار گرفت. هر دو خواهر که با درخواست قصاص پدر و مادر مقتول (از طرف دو فرزند صغیر مقتول) روبه‌رو شده بودند، بار دیگر قتل را گردن یکدیگر انداختند تا روند رسیدگی به پرونده پیچیده شود. از طرفی سعید هم خواستار بررسی پرینت تماس‌هایش شد و گفت هیچ ارتباطی با همسر مقتول نداشته و از نقشه قتل نیز بی‌خبر بوده است.

قضات دادگاه، پرونده را برای بررسی پرینت تماس‌ها به دادسرا فرستادند و چندی بعد، پس از تکمیل تحقیقات برای صدور رای وارد شور شدند. آنها وقوع قتل به دست همسر مقتول را محرز تشخیص داده و او را به قصاص محکوم کردند. نیلوفر نیز به نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد. سعید نیز که با بررسی پرینت تماس‌ها، بی‌گناهی‌اش ثابت شده بود، از اتهامات وارده تبرئه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها