راننده سرویس یک موسسه آموزشی که پیش از این به اتهام آزار و اذیت دانش‌آموزی 12 ساله به دو بار اعدام محکوم شده بود پس از رد این احکام در دیوان عالی کشور برای سومین بار در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و این بار به دو سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۷۵
تبعید و شلاق ؛ مجازات راننده سرویس آزارگر

به گزارش جام‌جم، 28 دی 93، مردی با پسر 12 ساله‌اش به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت و به ماموران گفت: «امروز پسرم با تاخیر از موسسه به خانه آمد. مدام گریه می‌کرد و رنگ صورتش زرد شده بود. وقتی علت تاخیرش را پرسیدم، بغضش ترکید و گفت راننده سرویس او را در راه موسسه سوار کرده، با ترفندهای مختلف به خانه‌اش برده و پس از نشان دادن فیلم غیراخلاقی، مورد آزار و اذیت قرار داده است.»

با ثبت این شکایت، راننده سرویس دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او کشاندن سعید به خانه و نشان دادن فیلم غیراخلاقی را پذیرفت اما تجاوز را انکار کرد و گفت: «آن روز پسربچه به من گیر داد تا به خانه‌ام بیاید و فیلم غیراخلاقی ببیند. من عصبانی شدم. گفتم اگر پدرت بفهمد، تنبیه‌ات می‌کند اما او اصرار کرد. مجبور شدم فیلم را نشانش بدهم اما تجاوز نکردم.»

انکار متهم در حالی بود که مدارک پلیسی و تائیدیه پزشکی قانونی مبنی بر وقوع آزار و اذیت باعث شد تا کیفرخواست پرونده با موضوع «تجاوز به عنف» صادر شود و برای رسیدگی در اختیار شعبه 75 دادگاه کیفری استان تهران قرار گیرد. قضات این شعبه پس از چهار جلسه رسیدگی، تجاوز را محرز دانسته و متهم را به اعدام محکوم کردند اما دیوان عالی کشور این رای را رد کرد و پرونده را برای بررسی مجدد به شعبه هشتم دادگاه فرستاد.

پدر متهم در این شعبه گفت: «پسرم پس از این حادثه حساس شده و آن روز کذایی هنوز در ذهنش باقی مانده است. او تحت نظر روانپزشک است و زندگی‌مان جهنم شده است.» سپس متهم با انکار دوباره آزار و اذیت گفت: «نمی‌دانم اصرار شاکی برای این که بگوید به پسرش تجاوز شده، برای چیست. آن روز من حمید را در خیابان دیدم و سوارش کردم. به درخواست خودش، او را به خانه‌ام بردم تا به دستشویی برود اما وقتی بیرون آمد، از من خواست فیلم‌های مستهجن نشانش بدهم.»

قضات شعبه هشتم نیز اظهارات متهم را نپذیرفتند و او را به اعدام محکوم کردند اما دیوان عالی کشور بار دیگر این حکم را رد کرد و پرونده را برای سومین بار به دادگاه برگرداند.

سرانجام در جلسه غیرعلنی چند روز پیش که با حضور متهم و شاکی در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، قضات وارد شور شدند و با توجه به انکار دوباره متهم و سایر مدارک موجود، او را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به دو سال تبعید و 99ضربه شلاق محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها