تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه نهایی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ترکیه را شکست داد و به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافت.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۰۵
جوانان والیبالیست ایران با شکست ترکیه به فینال رسیدند

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال مردان چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز در باکو پیگیری شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مرحله به مصاف ترکیه رفت و در دیداری سنگین و طولانی موفق به شکست سه بر دو حریف شد تا به دیدار نهایی این رقابت ها راه یابد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در ست اول و سوم 25 بر 18 و 25 بر 23 مغلوب ترکیه شدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 20 بر 18 به پیروزی رسیدند و فینالیست شدند.

والیبال ایران دو مدال طلای بازی همبستگی کشورهای اسلامی را در پرونده کاری خود دارد و شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان در رقابت های باکو در کمین کسب سومین طلای والیبال ایران در این مسابقات هستند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها تیم های قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها