ناپایداری هوا همراه با گرد و غبار که از دیروز در آذربایجان غربی آغاز شده بود، امروز تا استان ایلام امتداد یافت و هوای این منطقه از کشور را در مرز هشدار قرار داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۰۱
گرد و غبار از آذربایجان تا ایلام + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، گرد و غبار همراه با گرمای شدید که از دیروز غرب کشور را در برگرفته بود هم اکنون استان ایلام را فرا گرفته است.

بر اساس یافته‌های سازمان هواشناسی شرایط گرد وخاک تا فردا صبح در سطح استان حاکم هست و این شرایط تا ساعاتی دیگه کیفیت هوای شهرهای مرزی در حد هشدار پیش بینی می شود.

این در حالی است که وزش باد و رگبار شدید باران و تگرگ به همراه گرد و غبار در استان از عصر جمعه در آذربایجان غربی آغاز شد و براساس اعلام هواشناسی تا فردا تداوم خواهد داشت.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد امروز و فردا ضمن بارش های پراکنده شاهد وزش گرد و غبار در بیشتر مناطق استان به خصوص ارومیه باشیم.

آخرین تصویر ماهواره های هواشناسی بیانگر استقرار ابرهای بارشی در مرکز و شمال استان است و رادار هواشناسی تداوم رگبار باران در نقاط شمالی استان را نشان می دهد.

گفتنی است؛ مناطق غربی و جنوب غربی کشور بیش از یک دهه است که با پدیده ریزگردهای عربی که از سمت بیابان های کشورهای عراق، سوریه و عربستان وارد مرزهای کشور ما می شوند مواجه‌اند و توده ریزگردها در این سال های خسارت های زیادی را به ساکنان این مناطق وارد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها